Gå til innhold
Arkivverket

Søk i nye FT 1910 ?


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Søker etter Ingeborg, f. 1878 i Trysil i FT 1910.

 

Svar 1 person som er feil, og  nå har overskriften FT 1910 forsvunnet. Den bør stå hele tiden mens man er der.

 

Hvordan får jeg fjernet søket for å prøve på nytt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker etter Ingeborg, f. 1878 i Trysil i FT 1910.

 

Svar 1 person som er feil, og  nå har overskriften FT 1910 forsvunnet. Den bør stå hele tiden mens man er der.

 

Hvordan får jeg fjernet søket for å prøve på nytt ?

 

Hvis du er her, så kan du åpne søkeskjemaet ved å klikke øverst til høyre i den nederste hvite boksen.

 

Hvis du er her, kan du klikke "nytt søk" under boksen med nyttige tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg vet det er feil person så må jeg altså gå videre. Vel, takk skal du ha for svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg vet det er feil person så må jeg altså gå videre. Vel, takk skal du ha for svaret.

 

Nei, det er ikke nødvendig. Den første lenka mi viser trefflista, som er første anledning til å vurdere om du har funnet rett person. Allerede der kan du komme tilbake til søkesiden med ett klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jammen si at du er tålmodig.

 

Ser ut som om jeg måtte få det inn med teskjeer. Ble så opptatt av "øverst til høyre i den nederste hvite boksen" at jeg overså hovedtingen  "åpne skjemaet".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.