Gå til innhold
Arkivverket

Tregt i flere dager.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Nå kommer påsken, og som vanlig like før helligdager så går det utrolig sakte nå.

Jeg venter og venter på:  gda.arkivverket.no.

 

Jeg søkte i 1801(gamle) etter fornavn, og det fikk jeg raskt. Så etternavn begynner med, og da bare går det og går det i det uendelige uten at noe skjer. Dette begynte vel på fredag.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at scannede kirkebøker har vært tidvis veldig tregt siste uka (også i dag). Trodde det var hos meg jeg, kanskje det ikke er det allikevel :)

 

Vanligvis går det veldig raskt, om det er scannede ting eller andre kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Digitalarkivet stoppet i går kveld, ca. 18:30, men før det ser det ut som trafikken var relativ normal der, men jeg kan ikke se ut av statistikken om den var spesielt treig, jeg ser bare at trafikken var relativt normal i antall treff. 

 

Vi er på jobb virkedagene denne uken, slik at hvis det er noe, gi beskjed, slik at vi kan få sett på det før vi tar påskefri utpå onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.