Gå til innhold
Arkivverket

Stengning av debatter, ref. Asa Ulfsdatter (new research)


Christian Arentz
 Del

Recommended Posts

Anette: Du skriver: "I am closing this topic for further discussion. The last pages of entries are mostly filled with personal attacks instead of a serious debate."

Jeg forstår godt at dere ønsket å stenge debatten, men synes likevel den kunne fortsatt på et saklig grunnlag, ref. mine innlegg 20, 22, 24, 28, 33, 46 og ikke minst 81, hvor jeg hele tiden har forsøkt å få deltagerne til å gå inn i selve saken, og debattere den på et seriøst grunnlag. Det ville antagelig vært bedre å irettesette ALLE deltagere som kom med personangrep. Og oppfordringen om å gå inn i selve saken og studere flere kilder, hvilket jeg har forsøkt, fører dermed ingensteds videre, ref. innlegg 81. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt starte en ny tråd på Katarina Ulfsdotter, men da bør du først prøve å rydde opp i de henvisningene du gir. Langt de fleste av dem gjelder en helt annen Katarina Ulfsdotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye god og saklig diskusjon der, men det var tydelig at debatten begynte å gå i sirkler og at det i hovedsak var personangrep som preget tråden.  Den var ikke lenger inviterende for andre å hive seg med i. Den som opptrådte uønsket har fått beskjed om dette og råd om hvordan vi ønsker framtidige diskusjoner.

 

Som Lars Løberg foreslår, så er det absolutt mulig å hente ut relevante innlegg og lage seg en ny debatt om deler av det som ble diskutert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye god og saklig diskusjon der, men det var tydelig at debatten begynte å gå i sirkler og at det i hovedsak var personangrep som preget tråden.  Den var ikke lenger inviterende for andre å hive seg med i. Den som opptrådte uønsket har fått beskjed om dette og råd om hvordan vi ønsker framtidige diskusjoner.

 

Som Lars Løberg foreslår, så er det absolutt mulig å hente ut relevante innlegg og lage seg en ny debatt om deler av det som ble diskutert. 

Takk for svar, begge, to. Jeg var nok redd for at det var flere Katarinaer ute og gikk, så det får heller være til en annen gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.