Gå til innhold
Arkivverket

Nils Aamodt f. ca 1822, kvar kom han frå?


Torbjørn Henrik Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Nils Aamodt var busett i Batalden i Kinn pr.gj. ved FT 1875. Etter avskrift (ikkje min) fra FT skal han vere frå Kvennestad pr.gj. Namnet Kvennestad kan vere tolka feil.

Han var ugift bøkker i 1875.

 

Kva for prestegjeld er det snakk om ?

 

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Kvennestad  være Kvinesdal?

 

 

Finner 3 stk  Aamodt  i 1865 ,som er fra Kvinesdal.

 

Eksempel:

 

Andreas Ludvig Aamodt %Ommod% Husfader g Handelsmand 1821 Qvennesdals Prgj.  

http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1003&kenr=0042&bnr=0042&lnr=000

 

Bergen Aamodt, Christopher Farvermester 1837 Qvindesdals Christiansands sti 6-11

http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1301&kenr=0001&bnr=0522&lnr=000

 

bosted3.gif Kristiansand Aamodt, Andres Johan Handelsbetjent 1843 Qvinesdals Prgj. Ø. 17de Qvartal

http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1001&kenr=0238&bnr=0238&lnr=000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Åsbjørg!

Det kan det godt vere, men det kom ikkje ein klar konklusjon i det innlegget/tema. Det var det eg håpte på kunne komme om eg tok det opp på nytt....men det er ikkje sikkert det er mogleg å komme nærare....

 

Eg lurte på om det kan finnes andre pr.gj. som har namn som minner om Kvennestad og som har gården Åmot. Dersom det ikkje gjer det, var vel konklusjonen god :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torbjørn.
 
Så vidt eg klarer å tolke FT 1875, så står det Kvennestad S. do Pr. (Sokn ditto prestegjeld), men det kan vere rom for å tolke at "d"-en er korrigert til "l", men "t"-en er i alle fall tydeleg nok. Det kan sjølvsagt vere at ein har oppdaga skrivefeilen, og korrigert d til l, og gløymt å korrigere t-en.
 
Det er for så vidt lite å finne om "Kvennestad", men eg fann denne. Det kan jo være same feilskrivinga her, og geografisk skulle vel då Kvinnesdal vere ein aktuell kandidat.http://da4.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=kristut&gardpostnr=21398&personpostnr=21398

mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils C Aamodt

Minnesota, State Census, 1895

birth: 1821 Norway residence: 1895 Minneapolis city, Ward 11, Hennepin, Minnesota

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hemneboka III står det tydeligvis noe om Kvennstad. Fant også noe Åmot navn under Hemneslekt. (De har en egen side på nettet)

KVENNSTAD                            s 287

Kvennstadaunet u/Kvennstad   s 292

Kvennstadbukta u/Kvennstad   s 291

 

Jeg har ikke lest Hemneboka. Fant dette på nettet. Kvennstad er jo også det navnet som ligner mest. Bare en idé....

 

Vennlig hilsen Toril

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for interessante innlegg (trudde ikkje det kom fleire, så eg såg ikkje innom før no)!

Etter å ha gått igjennom alle prestegjeld, er det vel berre Kvinesdal som er ein god "kandidat". Kvinnherad er det som liknar mest etter Kvinesdal, men det liknar ikkje nok.

Eg er ikkje lokalkjend i Kvinesdal sokn til å seie om garden Åmot ligg der. Skanna kyrkjebøker for Kvinesdal/Kvinesdal begynner på 1917.

 

Du har svært truleg funne Nils i USA Ann-Mary! Supert!

 

Det kan vere ein kandidat du har funne Egil, men han er då truleg ikkje den same Nils som emigrerte..

ein annan ting; var det vanleg med passkontroll på innanriksskip i 1856? Og hadde alle blå auge? :-)

 

 

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

 

Nils Aamodt

United States Census, 1880

birth: 1820 Norway residence: 1880 Minneapolis, Hennepin, Minnesota, United States other: Ferdinand Vanjanes, John Johnson, August Erickson, Olena Vanjanes, Margaret Prekke, Ole Vanjanes...

 

 

Nordmenn i Minnesota i USA i 1880-teljinga

 

102415

Nils Aamodt m 60 carpenter N N N 403 Minneapolis Hennepin Co., M Minnesota

 

102416

Sarah Aamodt f 60   N N N 403 Minneapolis Hennepin Co., M Minnesota

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=MINN1880&gardpostnr=102415&merk=102415#ovre

 

 

 

Nils C Aamodt

Minnesota, State Census, 1895

birth: 1821 Norway residence: 1895 Minneapolis city, Ward 11, Hennepin, Minnesota

 

Sara Aamodt

Minnesota, State Census, 1895

birth: 1822 Norway residence: 1895 Minneapolis city, Ward 11, Hennepin, Minnesota

 

Feil fødselsår?

Nels C. Aamodt

Minnesota, Death Records, 1866-1916

birth: 1830 Norway death: 23 May 1897 Minneapolis, Hennepin, Minnesota burial:   Laymans

 

 

?

Sarah Aamodt

Head

United States Census, 1910

birth: 1830 Norway residence: 1910 Minneapolis Ward 11, Hennepin, Minnesota, United States

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.