Gå til innhold
Arkivverket

Josef Svendsen og Anna Walaker, 1949 på Tjelta i Sola, Rogaland - kven var han? - lagnaden deira?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ein nekrolog frå Amerika frå 1949 fortel oss at:

 

Anna f. Walaker, fødd i Leikanger 2.6.1893, flytte som barn med far sin til Stavanger og derifrå til Tau i Strand.  I 1913 flytte ho til Christiania og i 1914 til Nesttun i Fana ved Bergen.  So vert ho borte for oss...

 

På eitt eller anna tidspunkt tok ho utdanning til sjukepleiar.

 

I 1949 var ho gift med Josef Svendsen, og dei budde på Tjelta i Sola.  Eg kjenner ikkje til born etter dei.

 

Det er ikkje registrert noki Anna Svendsen med rett fødselsdato avlidi i Rogaland etter 1963, MEN

 

Josef Samuel Svendsen, fødd i Kristiansand 3.6.1897, i 1910 busett med foreldri sine i Stavanger (http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036615013930), døydde i Sandnes 14.1.1982.  Han var gift med ei Ingeborg Olava Hauge, fødd 3.6.1924, døydde i Sandnes 11.9.2000.

 

Eg mistenker denne Josef for å vera attgift med Ingeborg etter at Anna var avlidi, eller kanskje dei var skilde?

 

Finst dei ei bygdebok for Sola som kan innehalda opplysningar om denne huslyden?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske sykepleiere, utgitt 1960:

 

Annie Walaker Svendsen, sykepleierske (tidl. aktiv), U.S.A. Født 2-6-1893 i Leikanger, Sogn. Sykepleieutd.: N.K.S. sykepleieskole, Stavanger 1921-24. Off. godkj. sykepl. Praksis som sykepl.: Stavanger sykehus, psykiatr. avd. 2 år. Dale sjukehus 1 år 1925. Husmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kunne knapt tru mine eigne auge då eg oppdaga kva som var innkome av svar!  Hjarteleg takk til Ann-Mary, Carsten og Grete for kjempeflotte opplysningar!i

 

Eg har med andre ord funne den rette Josef Svendsen, men fødselsdatoen på gravstøtta er definitivt feil!

 

Elles er det noko som får meg til å stussa...: Carsten nemner USA, som om Anna skulle ha butt der?  Er det rett tolking?  Kanskje ho døydde i Amerika og vart attendesend til Stavanger for gravferdi?

 

Og korleis høver Ingeborg Olava Hauge Svendsen inn i dette biletet?

 

Bygdeboki for Sola har altso ikkje noko å by på, så kvar skal me då gå før nærare opplysningar?  Kanskje dødsannsane deira vil vera neste relevante "studieobjekt"?

 

Ein ny stor takk for desse spennande innspeli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emigranter fra Stavanger 1825-1970

 

 

Stavanger 1950 0212 STVGR.1929/1955 Anna Svendsen K 02061893   18091950 Husmor G Sola NORGE U.s.a. CUNARD WHITE ST 1 R   691 fglass.gif

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=12&filnamn=STAV&gardpostnr=107591&merk=107591#ovre


?

 

Name:

Anna Svendsen Event Type: Immigration Event Date: 1950 Event Place: New York City, New York, United States Gender: Female Age: 57 Birthplace: Norway Ship Name: Queen Mary Birth Year (Estimated): 1893 Affiliate Publication Title: Passenger and Crew Lists of Vessels Arriving at New York, NY, 1897-1957 Affiliate Publication Number: T715 Affiliate Film Number: 7894 GS Film number: 002297413 Digital Folder Number: 007256019 Image Number: 00813

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/24TY-6BV

 

View document.

 

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-33884-27970-90?cc=1923888

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten og Ann-Mary for nye presiserande opplysningar!

 

Då er det med andre fastlagt at Anna fór til Amerika i 1950 og at ho framleis budde der i 1960.  MEN, eg kan ikkje sjå at ho døydde der borte.  Ancestry.com sine dødsregistre syner ingen gode "kandidatar", og heller ikkje statsregsteret for ND, som ikkje ligg under ancestry.com!  So eg vil tru at Anna kom attende til Noreg før ho døydde...

 

Eg trur dødsannonser kan vera den einaste vegen ut av dette problemet, med mindre me kan finna opplysningar hjå skifteretten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Anna Walaker og Josef Samuel Svendsen ble viet 13-8-1927 i Domkirken, annonsen stod i Aftenbladet 12-9-1927.

Bryllupet ble feiret i Rektor Steensgt 31. Da mor til Josef døde i 1947 ble Annie nevnt i dødsannonsen,

I 1956 er det Mr. og Mrs Josef Svendsen i Watertown sender hilsen til Lydia Svendsen (hans søster)  (Torval Lura var på reis i Midtvesten og sendte mange hilsener til folk i Stavangerområdet gjennom avisen)

Annie døde 14-2-1966. De hadde ikke barn ifølge dødsannonsen.

i 1969 hadde Josef et stykke i avisen om reklame, der skriver han at de hadde bodde i Minneapolis i 3 år og i Sør-Dakote i 10 år. Han bodde på Tjelta i Sola i 1969.

Jeg har ikke funnet ekteskapet mellom Ingeborg og Josef. Ingeborg var enke etter Konrad Jonassen som døde i 1969.

Håper dette kan være til hjelp. Jeg kan sende annonser og avisutklipp hvis du vil ha de.

vennlig hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lisa for eit kjempeflott og overraskande innlegg!

 

Eg leitte fram vigsli i Domkyrkja (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1753&idx_id=1753&uid=ny&idx_side=-58) som syner at ogso Josef Svendsen var sjukepleiar!  På den tidi budde dei i Stavanger, men det vert truleg vanskeleg å finna ut kva tid dei flytte til Sola...(?).

 

Me saknar òg nøyaktige dødsstader for både Anna og Josef, men kanskje kyrkjebøkene frå Sola kan hjelpa oss...(?).

 

Elles ser det ut til at eg har funne utflyttingi hans til Amerika frå 1950 hjå ancestry.com:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Name: Josef S Svendsen

Arrival Date: 28 Mar 1950

Birth Date: abt 1898

Age: 52

Gender: Male

Ethnicity/ Nationality: Norwegian

Place of Origin: Norway

Port of Departure: Southampton, England

Port of Arrival: New York, New York

Ship Name: Queen Elizabeth

Search Ship Database: Search the Queen Elizabeth in the 'Passenger Ships and Images' database

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Då er dette problemet på det næraste løyst, og eg må på ny få takka for dei mange flotte innleggi!

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg glemte å skrive at Annie, døde på Tjelta 14-2-1966. Tjelta er i Sola kommune. Josef døde 14-1-1982 på Lura, Lura er i Sandnes

kommune.

 

Diakon Josef eide Bellevue gnr 24, brn 9 på Tjelta. Huset oppført i 1938. ifølge Norges bebyggelse Rogalnd, midtre del. utgitt i 1958. Det gir ikke mer opplysninger. Det var leieboere i huset . Om det er Josef som bygde huset vet jeg ikke, men det burde være råd å finne ut når han eide huset i pantergisteret.

Hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lisa og Grete for nye spennande innlegg!

 

Gjennom innlegget til Lisa har eg fått greie på dødsstadene til både Annie og Josef, og eg har fått yrket til Josef.  Han var altso diakon!

 

Då sit eg att med berre TO spørsmål som gjeld andre kona Ingeborg:

 

* Veit kanskje du, Lisa, KVAR Ingeborg var fødd?

 

* Og KVAR døydde Ingeborg?

 

Eg reknar elles med at Josef heldt fram som diakon ogso i Amerika, og at det var då dei fekk pensjon i 1963 at dei flytte heim att til Sola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kjekt å hjelpe med opplysninger. Det meste angående dødsannonser finner jeg i Stavanger Aftenblad.

Min kjære, kjære mor, svigermor, farmor, oldemor og søster.

Ingeborg Hauge Svendsen, sovnet stille inn 76 år gammel, Sandnes 11-9-2000.

Frode og Gerd Hauge.

Jeg er usikker når det gjelder Ingeborgs fødsel.

I kirkebok for Høyland (som dekker Sandnes) 1912-1924-ministral s. 167  finner jeg kun en Ingeborg i 1924. Det skulle passe etter alder i dødsannonsen  Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060518100278.jpg

Ingeborg Marie f. 1-5-1924 - dpt 22-6-1924 - foreldre Einar Einarson f. 1889, gårdbruker og Gurine Hove f. 1891 gift 1921. De bodde på gården Skeie i Sandnes.

Det var ikke andre Ingeborg i det året, men hun kan selvfølgelig være født et annet sted.

Vennlig hilsen Lisa

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåpen til Ingrid Olava, nummer 55:

 

Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Petri i Stavanger, Fødselsregister nr. 2 (1922-1929), Fødte og døpte 1924, side 67.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1801&idx_id=1801&uid=ny&idx_side=-72
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050901011054.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lisa og Sven for nye flotte og verdifulle innlegg!

 

Då har eg, so vidt eg kan sjå, fått svar på alt eg mangla om denne huslyden, og ser på problemet som løyst!

 

Ein ny stor takk for godt teamarbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.