Gå til innhold
Arkivverket

Manglende side i Møre og Romsdal fylke, Norddal, Ministerialbok nr. 519A04 (1774-1816)


Remi
 Del

Recommended Posts

Fol. 11, slutten av fødte 1777, lar seg ikke finne blant de skannede bildene.

 

Mangler den i skanningen eller er det et annet problem.

 

Noen formening om når den siden kan være på plass.

 

Den 10. november 1777 døpes Magnus Hansen med foreldrene Hans Kniven og Guraa Monsdr. (i følge FamilySearch). Jeg skulle så gjerne fått vite hva det står i den dåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fol. 11, slutten av fødte 1777, lar seg ikke finne blant de skannede bildene.

 

Mangler den i skanningen eller er det et annet problem.

 

Noen formening om når den siden kan være på plass.

 

Den 10. november 1777 døpes Magnus Hansen med foreldrene Hans Kniven og Guraa Monsdr. (i følge FamilySearch). Jeg skulle så gjerne fått vite hva det står i den dåpen.

 

Takk for melding. Dette hadde vi ikke merket oss. I dette tilfellet skyldes mangelen en glipp ved indeksering, i det bildet har blitt hoppet over. Når den skaden først er skjedd, er det beste jeg kan gjøre å legge bildet av s. 11 til bakerst i bilderekkefølgen (for å unngå at permanente sidelenker forskyves). Når vi etter hvert får gjort en del endringer i visningsprogram og datamodell for skanna kirkebøker, kan jeg flytte bildet til rett plass.

 

Det vil ta noen dager før bildet kommer på nett. I mellomtida kan du bruke det som vedlegg her. Dåpen du etterlyser er nederst til venstre.

post-5-0-70092800-1400656474_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.