Gå til innhold
Arkivverket

Hvordan få melding på e-post at noen har svart på mine innlegg?


Terje Hammer Aarland
 Del

Recommended Posts

Jeg har prøvt meg frem og avkrysset altfor mange steder, men jeg ville sikre meg å få melding når noen har svart på mine innlegg, men det er bare det at jeg har krysset av på for mange steder. Hvor skal jeg krysse av når jeg vil vite at noen har svart på mine innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel greit oppe til høyre "Følg dette emne". Trykk på den og i neste bilde bekreftes med å trykke på den svarte knappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har krysset av e-post som varslingsmetode, så kommer det e-post om du abonnerer på emnet.

Dette skjer automatisk om du har stilt inn dette i kontrollpanelet.

.

post-162-0-59657600-1400838923_thumb.jpg

.

Knappen det er henvist til i hvert emne: Følg dette emnet viser da isteden Slutt å følge dette emnet

.

(Om du nå fikk e-post om dette innlegget, er det krysset av for e-post.)

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt trodde jeg at jeg hadde gjort alt rett, men så var det det jeg foretok meg før jeg fikk vite hvordan få melding om svar på mine innlegg. Hvor har jeg huket feil når jeg får melding hver gang noen har lagt inn et nytt emne eller svart på et emne. Hva skal jeg ikke huke av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du abonnerer på Brukernes eget forum, og da får du melding om alt som skrives her. Trykk Slutt å følge dette forumet på høyre side over alle emnene. Innstillingene i kontrollpanelet om å abonnere på alle emner du skriver i eller starter, påvirkes ikke av at du slutter å¨abonnere på Brukerforumet.

.

post-162-0-57985000-1400967558_thumb.jpg

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.