Gå til innhold
Arkivverket

Folketeljingi Bergen 1912 - innflytting og manglande personar


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg syner til dette emnet i Brukarforum: http://forum.arkivverket.no/topic/191036-nils-olson-walaker-1854-og-kona-s%C3%B8gni-johnsdotter-1849-flytte-fr%C3%A5-hafslo-i-1909-kom-sidan-attende-men-kvar-er-dei-ved-ft1910/

 

Nils Olson Walaker med kone Søgni og eldste sonen Olaf Valaker med kone Juliane saknast i Bergen i 1910, til tross for at dei skal ha butt der.

 

I den kommunale teljingi frå 1912 finn me eldste sonen Olaf Walaker busett med kone og barn i Ladegaardsg. 28g.  Der står det at adressen var den same i 1910, men eg finn ingen personar med den adressen i FT1910!  Manglar lista?

 

I motsett retning går sonen Einar Johan Nilsson Walaker.  Han er 1910 registrert i Langeveien 7 i Bergen som ein av i alt 18 personar.  I 1912 er det berre 2 personar som bur på denne adressen, og dei var der òg i 1910.  Kvar er det so vorte av dei 16 andre?

 

Eg er overtydd om at Nils Olson Walaker og kona Søgni "gøymer" seg i Bergen i 1910, kan henda òg i 1912, men er det mogeleg å finna prov på dette?

 

Finst det flyttemeldingar som kan gje oss eit svar med omsyn til Nils og Søgni?

 

Eg takkar so mykje på førehand for ei oppklaring av dette problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi finner ikke hovedregisterkort for Nils O. Walaker blant utflyttede fra Bergen 1912-1920. Han står ikke i adresseboken for 1922.

 

Listene fra 1910-tellingen ligger i Riksarkivet.

 

Vi har sjekket 1912-tellingen for Bergen, som vi har her. Der er det 20 personer under adressen Langeveien 7, bl.a. Einar Walaker med kone og fire barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for avklaring av dette problemet.  Det er framleis eit mysterium kvar Nils Olson Walaker oppheldt seg i 1910, og sonen Olaf saknast same år.  Men i alle fall synest Nils IKKJE å ha vore i Bergen 1.1.1912!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.