Gå til innhold
Arkivverket

Vigsel på Voss 1942(?) - Fjellheim/Kvitne(?) - opphavet hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Olav Johan Edvardson Fjellheim, fødd Vangsnes (Balestrand) 21.7.1920 og

Nelly Ovidia Johansdotter Kvitne (eller Nedkvitne?)), fødd på Voss(?) 24.3.1921

 

skal vera gifte på Voss i 1942 (eller kan henda 1941/1943)

 

Det ligg føre ein påstand om at Nelly Ovidia er fødd på garden Kvitne i Raundalen sokn på Voss, men eg kan ikkje finna dåpen hennar mellom 1920 og 1922.

 

Er det mogeleg å få greie på:

 

* Nøyaktig dato og stad for vigsli?

 

* Kva namn nytta bruri ved vigsli?

 

* Fødestaden til bruri?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke vielse på Voss 1941-43 for dette paret!

 

Nelly Ovidia varr født på Storum i Os 24. mars 1921, og ble døpt i Os 12. juni 1921. Faren var da steinarbeider Jon Stensen Kvitne. Hun ble konfirmert på Voss 13. oktober 1935.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for spennande og utfordrande opplysningar!  Soleis har me fått fødestaden hennar på plass, men framleis står vigsli att som eit "mysterium".  Eg har snakka med yngste søsteri til Olav Fjellheim.  Ho hugsar at foreldri reiste til Voss for å vera med i bryllaupet.  Det var under krigen, og eldste son deira var fødd på Voss 1.11.1942.

 

Kan det tenkjast det står ein merknad ved dåpen til denne sonen om kva tid foreldri gifte seg?

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner fremdeles ikke vielsen i Voss i kirkeboken. Nå la jo prestene ned sine statlige oppgaver i 1942, og fra da av skjedde vielsene borgerlig.

 

Jeg finner døpt en sønn mot slutten av året 1942 i Voss, men jeg finner ham ikke i fødselsprotokollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nye freistnader på å løysa dette problemet.  Det høyrest ut som om denne vigsli vert vanskeleg å finna.  Kan dei vera farne til ei anna nærliggjande bygd for å gifta seg?  Kanskje til Granvin eller Ulvik?

 

Truleg får me aldri svar på dette spørsmålet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.