Gå til innhold
Arkivverket

Margit Johannessen/Larsen, fødd i Talvik, Finmark 1901 - via Høyanger til Oslo - lagnaden hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har i fleire år freista finna lagnaden til denne jenta, men ser ut til å måtta gje det opp, eller...  Kanskje Aftenposten kan hjelpa meg på veg?

 

Margit, dotter av Ole Andersen, var fødd i Talvik i Finmark 17.9.1901, fekk utdanning som sjukesøster og arbeidde på Hagavik i Os då ho vart kjend med Håkon Marinius JOHANNESSEN, fødd i Hafslo i Sogn 9.11.1905.  Dei gifte seg hjå byfogden i Bergen 23.11.1946 og flytte til Høyanger der Håkon døydde 28.11.1952.

 

Som enkje flytte Margit til Oslo, og ho skal ha vorti attgift i Oslo med ein LARSEN, men lagnaden hennar er elles ukjend.

 

Me reknar med at Margit vart buande i Oslo, men er det mogeleg å finna den endelege lagnaden hennar, d.v.s.:

 

* Dato og stad for dødsfallet hennar?

 

Kanskje er det ikkje so altfor mange dødsfall i Oslo for ei Margit Larsen??

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette gir ikke svar på spørsmålet ditt og det kan også være et bomskudd, men i adressebok for Oslo 1955 finner jeg en enkefru Margit Johannesen med adresse Platousgate 18. 

 

Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo Adressebok, Bok , 1955-1955, oppb: Riksarkivet.

Merknader: 77. årgang. Demontert eksemplar, Riksarkivet

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:db_read/db/49288/808/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-db10061211135661.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravferdsetaten i Oslo har nå nylig tatt vekk informasjon om gravlagte i minnelunder, med unntak av navnet deres. Jeg fant tre Margit Johannesen hvorav to hadde feil fødselsdato og en sto uten ytterligere opplysninger. Ved å prøve søk på navnet og å variere kirkegårdene, kom navnet opp igjen på Vestre gravlund. Det stemmer at det er minnelund på Vestre og ikke alle har navneplate, men er anonymt gravlagt.

http://www.begravdeioslo.no/resultat/name/Margit%20Johannessen/cemetery/20/year_of_death_uncertainty/1/sort_by_column/last_name/sort_order/1

 

Jeg synes det er helt unødvendig av Gravferdsetaten å utelate opplysninger om gravsted, fødsels- og dødsdato i disse tilfellene og synes en kanskje skulle forsøke å gjøre noe med det.

 

I alle fall er det gravferdskontor Vest, som kanskje er villig til å se etter om denne Margit er født 17.09.1901.

Kontaktopplysninger: http://www.gravferdsetaten.oslo.kommune.no/article185182-6180.html

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ein sein, men like hjarteleg takk til Grethe og Anne-Lise for dei siste spennande innleggi om dette emnet!

 

Eg trur eg har funne svaret på dette problemet.  Eg oppdaga at ei Margit Johannessen døydde på Skedsmo 10.10.1975, og hjå sokneprestkontoret fekk eg opplyst at vedkommande var fødd i ALTA 13.9.1901.  Ho hadde tydeleg ikkje slekt etter seg.

 

Fødselsdatoen avviker med fire dagar, og fødestaden med ein kilometer.  Det finst derimot ikkje nokon andre Margit i Talvik eller Alta som kan høva, so eg er ganske so overtydd om at dette er rett person!

 

Eller er det naudsynt å freista finna ei DØDSANNONSE etter ho?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.