Gå til innhold
Arkivverket

Kunstmålar Sigvart Simensen frå Lillehammer (1865- ) - kjendis eller gløymd? - kvar vart det av han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Kunstmålar Sigvart Simensen, fødd på Lillehammer 27.1.1865, sidan busett i Christiania og i Bærum, står attom fleire flotte målarstykke frå Sogn,  Men mannen er ikkje nemnd i Norsk Kunstnarleksikon, so kanskje er han totalt gløymd?

 

Er det nokon som kjenner til denne karen og kvar han vart av etter at han i 1910 budde på Trudvang i Bærum (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1910&knr=0219&kenr=009&bnr=0053&lnr=00)?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døde i 1933 i Bærum, anmeldt dødsfall sto på trykk 4. april av liste som gjaldt 25.-31. mars.

 

Dessuten er det en del averteringer for malerier av han til salgs opp igjenom årene, primært ett-to tiår etter hans død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Alexander for kjapp og interessant attendemelding!  Då finst det sikkert mange målarstykke rundt ikring...  Likevel underleg at han ikkje er nemnd i Kunstnarleksikonet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok kunne jeg ikke finne han nevnt i Budstikka, i alle fall ikke med enkle søk. Han var kanskje ikke en veldig kjent maler, med tanke på at omtalen av dødsfallet var så beskjeden?

 

Eksempel på avertering av kunst på auksjon: http://glasoe.org/div/aviser/simensen23041937.jpg

Endret av Alexander Glasø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven, Anne-Lise og Alexander for nye fine innlegg!

 

Eg er samd i at dødsannonsa ikkje seier stort om kva slag person dette var.  Kan henda har han måla meir på "hobby-basis" for å få endane til å møtast...?  Men det gjorde jo ogso Edvard Munch det meste av livet sitt...

 

Elles må eg personleg få lov til å seia følgjande:  For meg er det ikkje vesentleg å vita om ein målar er kjend eller ikkje.  For meg kjem det an på målarstykket, om eg likar det eller ikkje...  Og eg likar no ein gong norsk nasjonalromantikk mykje betre enn dei fleste andre stilarter.  Ein Picasso har til dømes ikkje noko å gjera i stova hjå meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrkestittelen i dødsfallista i Aftenposten var kunstmaler.

 

Elles har eg høyrt at borna brukte bilete måla av Nikolai Astrup som akebrett, og det viser korleis synet på kunst kan endre seg på eit hundreår.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.