Gå til innhold
Arkivverket

Tilgang til digitalisert materiale ved besøk hos Nasjonalbiblioteket?


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Dersom ein besøkjer Nasjonalbiblioteket skal vel absolutt alt skanna materiale vere "digitalt tilgjengeleg". Er det nokon som veit om det dermed er fritt fram å laste ned bøker og aviser som pdf-filer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frå http://www.nb.no/Tilbud/Samlingen/Samlingen/Boeker/Bokhylla.no :

 

"Bøker som er opphavsrettslig beskyttet er imidlertid ikke tilrettelagt for nedlasting eller utskrift." 

 

Noko av materialet NB har digitalisert har ein berre tilgang til metadata på av di det av ulike grunnar (førebels) er klausulert. Eg kan ikkje hugse frå mine etterkvart relativt mange vitjingar i forskingsaugneméd at det er mogleg å laste ned meir materiale frå NBs pc'ar enn det ein har tilgang til heimefrå.

Endret av Marius Berg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Lenka du viser til gjeld vel fyrst og fremst det som er tilgjengeleg for alle med norsk ip-adresse, og omhandlar ikkje besøk på NB. F. eks. er denne boka ikkje digitalt tilgjengeleg heime hos meg, men skal vere tilgjengeleg på NB. Eg veit at visse aviser som ein ikkje har tilgang til heimefrå kan lastast ned som pdf på norske bibliotek. Men dette gjeld altså ikkje for bøker? Dersom nokon testar eksempelet mitt på lesesalen på NB vil ein kunne slå fast om det er mogeleg å laste ned boka som pdf eller ikkje.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se "ofte stilte spørsmål" nr. 22. http://www.nb.no/Besoek/Besoek-oss/Ofte-stilte-spoersmaal#hjemme

 

Om reglene ikke er endret siden jeg var der, så har man lesetilgang på NBs PC'er til langt flere bøker enn hjemmefra. Men ellers fungerer det likt; man kan ikke laste ned bøker som pdf. Det går an å kopiere til en tekstbehandler side for side og ta utskrift, men om dette er iht. regelverket tør jeg ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tilgang til trådlaust nett for besøkjande, og vil ein evt. ha tilgang til dette materialet på eigen pc via NB sitt trådlause nett?

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tilgang til trådlaust nett for besøkjande, og vil ein evt. ha tilgang til dette materialet på eigen pc via NB sitt trådlause nett?

Mulig at jeg husker feil, men var for noen år siden på Nasjonalbiblioteket og da var det trådløst nettverk der..

Kunne bruke egen data, men for å komme inn på enkelte bøker/publikasjoner som ikke lå på nett, tror jeg at Nbs egne maskiner måtte brukes, kunne da laste ned enkeltsider og avisartikler som pdf, men om det også gjaldt hele bøker er jeg usikker på..

Endret av David Widerberg Howden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.