Gå til innhold
Arkivverket

Vigsler i Leikanger 1922-1927 og dødsfall Leikanger 1947 - nøyaktige datoar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Desse fire vigslene skal ha funne stad i Leikanger prestegjeld:

 

* 1922: Andreas Karl Bernhardson Drage (1895) og Haldis Pedersdotter Njøs (1903)

 

* 1924: Peder Pederson Njøs (1901) og Rebekka Pauline Eugenia Larsen (1901)

 

* 1926: Ingvald Pederson Njøs (1897) og Bjørg Fernanda Sunde (1902)

 

* 1927: Johan Andreas Martin Andresen (1898) og Gudrun Pedersdotter Njøs (1909)

 

Dette dødsfallet skal òg ha funne stad i Leikanger prestegjeld:

 

* 1947: Andreas Karl Bernhardson Drage, f. 1895

 

Er det mogeleg å få oppgjeve nøyaktige datoar og stader for dei fire vigslene og det eine dødsfallet?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1922: Andreas Karl Bernhardson Drage (1895) og Haldis Pedersdotter Njøs (1903) - 18. november 1922.

 

* 1924: Peder Pederson Njøs (1901) og Rebekka Pauline Eugenia Larsen (1901) - 24. mai 1924.

 

* 1926: Ingvald Pederson Njøs (1897) og Bjørg Fernanda Sunde (1902) - 6. februar 1926.

 

* 1927: Johan Andreas Martin Andresen (1898) og Gudrun Pedersdotter Njøs (1909) - 16. oktober 1927.

 

Dette dødsfallet skal òg ha funne stad i Leikanger prestegjeld:

 

* 1947: Andreas Karl Bernhardson Drage, f. 1895 - død 16. oktober 1947.

 

Alt i Leikanger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Desse fire vigslene skal ha funne stad i Leikanger prestegjeld:

 

* 1922: Andreas Karl Bernhardson Drage (1895) og Haldis Pedersdotter Njøs (1903)

 

* 1924: Peder Pederson Njøs (1901) og Rebekka Pauline Eugenia Larsen (1901)

 

* 1926: Ingvald Pederson Njøs (1897) og Bjørg Fernanda Sunde (1902)

 

* 1927: Johan Andreas Martin Andresen (1898) og Gudrun Pedersdotter Njøs (1909)

 

Dette dødsfallet skal òg ha funne stad i Leikanger prestegjeld:

 

* 1947: Andreas Karl Bernhardson Drage, f. 1895

 

Er det mogeleg å få oppgjeve nøyaktige datoar og stader for dei fire vigslene og det eine dødsfallet?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 I digitalarkivet er det oppført at peder pederson njøs er født i 1900 - ikke 1901.  Kan noen bekrefte et årstall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Annika!

 

Av klokkarboki for Leikanger ser me at fødselsdatoen til Peder var 17.1.1901: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6910&idx_id=6910&uid=ny&idx_side=-40

 

Eg har òg eit spørsmål til deg:  Eg reknar med du høyrer til denne ætti og lurer på:

 

Veit du noko om dei to halvbrørne til Peder, Nils (fødd 1876) og Thomas (fødd 1878)?

 

Hjarteleg takk for opplysningar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hei Annika!

 

Av klokkarboki for Leikanger ser me at fødselsdatoen til Peder var 17.1.1901: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6910&idx_id=6910&uid=ny&idx_side=-40

 

Eg har òg eit spørsmål til deg: Eg reknar med du høyrer til denne ætti og lurer på:

 

Veit du noko om dei to halvbrørne til Peder, Nils (fødd 1876) og Thomas (fødd 1878)?

 

Hjarteleg takk for opplysningar!

 

Hei. Beklager for sent svar! Har ikke vært her inne siden. Ja Haldis og Andreas Karl var mine tipp oldeforeldre. Hvis du ikke har funnet ut noe mer så skal jeg spørre en som vet masse om njøs slekta og pilavik per☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Annika for nytt innlegg.

 

Jau, eg er framleis interessert i opplysningar om dei to halvbrørne Nils og Thomas.  Her er det vesle eg har greidd å samla so langt:

 

~~~~~~~~~~

 

b. Nils Pederson Njøs, kjend som Nels Peterson og sidan som Nels Njos, f. i Leikanger 27.9.1876, utvandra til Amerika i 1897 og i 1904 vidare til Canada der han slo seg ned som farmar nær Saskatoon, Sask.  Kring 1946 ville Nels i lag med broren Thomas flytta heimatt til Noreg, men Nels skal vera omkommen i ein hotellbrann, dato og stad ukjende.

 

c. Thomas Pederson Njøs, kjend som Thomas Peterson, f. i Leikanger 12.8.1878, utvandra til Amerika i 1898 og var farmarbeidar (”farm laborer”), mellom anna i Silver Lake township, Palo Alto Co., Ia. og sidan i Bancroft, Kossuth Co., Ia.  Men kring 1946 flytte Thomas attende til Noreg, og under namnet Thomas Njøs busette han seg i Ørstavik i Ørsta der han livnærte seg som gartnar.  Han d. ugift i Ørsta 5.1.1957.

 

~~~~~~~~~~

 

Alt du kan finna utover dette, vil vera av stor interesse, særleg når det gjeld lagnaden til Nils!  Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Annika for nytt innlegg.

 

Jau, eg er framleis interessert i opplysningar om dei to halvbrørne Nils og Thomas.  Her er det vesle eg har greidd å samla so langt:

 

~~~~~~~~~~

 

b. Nils Pederson Njøs, kjend som Nels Peterson og sidan som Nels Njos, f. i Leikanger 27.9.1876, utvandra til Amerika i 1897 og i 1904 vidare til Canada der han slo seg ned som farmar nær Saskatoon, Sask.  Kring 1946 ville Nels i lag med broren Thomas flytta heimatt til Noreg, men Nels skal vera omkommen i ein hotellbrann, dato og stad ukjende.

 

c. Thomas Pederson Njøs, kjend som Thomas Peterson, f. i Leikanger 12.8.1878, utvandra til Amerika i 1898 og var farmarbeidar (”farm laborer”), mellom anna i Silver Lake township, Palo Alto Co., Ia. og sidan i Bancroft, Kossuth Co., Ia.  Men kring 1946 flytte Thomas attende til Noreg, og under namnet Thomas Njøs busette han seg i Ørstavik i Ørsta der han livnærte seg som gartnar.  Han d. ugift i Ørsta 5.1.1957.

 

~~~~~~~~~~

 

Alt du kan finna utover dette, vil vera av stor interesse, særleg når det gjeld lagnaden til Nils!  Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi di!

 

Barry Hotel i Saskatoon brenner ned tidlig søndag morgen den 8. desember 1946. 11 personer omkommer. En av disse heter Nels Peterson.

The_Winnipeg_Tribune_Mon__Dec_9__1946_(2).pdf

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er skikkeleg imponert, Sven!  Hjarteleg takk til deg for oppdagingi av dette dødsfallet som eg har leitt etter so lenge!

 

Eg kan etter dette berre slå fast at dette problemet er 100% løyst!  Broren Thomas må vera attendeflytt til Noreg i 1947 - åleine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.