Gå til innhold
Arkivverket

Nokon som hugsa eit tema frå 5-6-7-8 år sidan, der eg (Mariann Stokken) oppdaga at nokon hadde laga eit tema på nokon som eg nett då heldt på med?


Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Dette var vanskeleg å få inn i ei overskrift      :rolleyes:

 

Men eg trur (hugsar ikkje det heller) at eg heldt på og hjelpa nokre amerikanarar med slekta.

 

Til mi store overrasking dukka det brått opp eit tema om akkurat den familien eg heldt på med.

 

Dersom eg ikkje hugsar feil var det nokon som var frå Leirfjord (?) Norland, men hadde flytta til Trondheim elns....

 

Eg hugsar berre litt av dette som de forstår, difor har eg veldig lyst å finna tilbake til dette temaet, som altså var på "gamle Digitalarkivet"..

 

Håpar nokon kan hjelpa meg!     :-)

 

Mvh. Mariann.

Endret av Mariann Stokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn lenke til et av dine tema i den gamle debatten, ang. USA. Kanskje du klarer å finne det selv om du husker hva de du holdt på med het ellernoe  lign. http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=75349&sok=mariann+stokken&nr=46&antinnlegg=16&startnr=&antall=&spraak=#anker

Endret av Berit Knudsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du prøver å hjelpa meg Berit!    :-)

 

Eg finn mine gamle tema, men dette var ikkje eit tema starta av meg, det var nokon andre som opna ein debatt om dei same folka som eg nett då heldt på med     :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vert vanskeleg når ein ikkje veit kva ein leitar etter. Google gjev følgjande 76 treff på Leirfjord og Trondheim på forum.arkivverket.no:

https://www.google.no/#q=leirfjord+trondheim+site:forum.arkivverket.no

Dersom eg i tillegg skriv Stokken får eg berre 1 treff, nemleg denne tråden. Hugsar du om du svarde i det andre temaet?

 

Redigert: Evt. kan du jo prøve å bla gjennom desse 595 treffa:

https://www.google.no/#q=%22mariann+stokken%22+site:forum.arkivverket.no

 

Redigert: Guest_Mariann Stokken_* site:forum.arkivverket.no gjev 17900 treff.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne-Lise!    :-)

Det var lenge sidan, men det er ikkje så mykje eg har tid til dette lenger....

 

Tusen takk til deg også, men det var heller ikkje dette, eg hugsar eg skreiv noko sånt som.... Dette er det raraste elns.... for det var verkeleg heilt rart, eg sat her og leita etter slekta til nokon, og plutseleg stod det noko om dei  i eit tema innpå her

    :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagar Torbjørn, eg ser no at ditt innlegg vart oversett av meg istad, det var ikkje bra!

 

Ja, eg er klar over at dette er verre enn nåla i høystakken.....har gått og tenkt og prøvt å finna ut av det, i fleire månadar, men det vert nok berre høystakken eg finn     :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg søker i alle forum og skriver Mariann Stokken får jeg 146 treff. Om du utelukker treff på de fire siste årene burde det vel være mulig å finne temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje noko å beklage. Eg la merke til at eg fekk få treff frå arkivforumet. Etter kvart kom eg på at namnet på den som har skrive innlegg står på forma Guest_Mariann Stokken_* i det "nye" arkivforumet, som er det som er søkbart på google. Ein eller annan stad i dei 17900 treffa bør tråden vere, så dersom du kjem på meir burde det vere mogeleg å snevre det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg eksperimenterer vidare.Frasen Guest_Mariann Stokken_* -"Startet av Guest_Mariann Stokken_*" site:forum.arkivverket.no ser ut til å gje 14800 treff, men dersom ein blar til side 8 viser det seg å vere berre 74 treff. Men eg ser ikkje noko relevant...

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLIMRANDE!!!

 

Tusen millionar takk til Torbjørn for veldig godt jobba!!!

 

Ser at Velfjord var blitt til Leirfjord     :P , men elles tok eg det ganske bra etter hukommelsen synst eg :)

Endret av Mariann Stokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.