Gå til innhold
Arkivverket

Bergen folkeregister - dødsmeldingar - Christian Hammer


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ludvig Christian Hammer Jensen, kjend som CHRISTIAN HAMMER

dampskipsmaskinist

fødd i Egersund 4.6.1884

døydde ifølgje generalkonsulen i New Orleans, LA) 7.9.1949 - dødsmelding Bergen pag. 396

 

budde 1910 i Egersund (ugift)

var før 1920 flytt til Bergen og var då gift, kona ukjend!

 

gifte seg 2dre gongen hjå byfogden i Bergen 17.10.1931 med:

 

Ingeborg (Halstensdotter) Andersen

fødd Dale i Bruvik 18.6.1905

døydde (Bergen?) 8.1.1984 (gravlagd Årstad nye)

 

Konkrete spørsmål:

 

* Nøyaktig dødsstad for Christian Hammer?

 

* Nøyaktig dødsstad for Ingeborg Hammer?

 

* Kva år er Christian Hammer innflytt til Bergen og kvarifrå?

 

* Opplysningar om første kona til Christian? - dato og stad for vigsel? - fullt namn? - dato og stad for fødsel og død? - år for skilsmål?

 

* Kva år er Ingeborg Andersen innflytt til Bergen (Årstad?) og kvarifrå?

 

* Oversyn over ervingane etter Christian Hammer?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han døde i New Orleans, Louisianna ifølge telegram fra den norske generalkonsulatet.

 

Folkeregisterkortet sier at han var blitt gift med Ingeborg i 1927, så er det strøket ut og erstattet med Byfogden 17. oktober 1931. Det står videre at han var "skilt? gift med Clara, bosat i USA".

 

Da han døde etterlot han seg ifølge dødsmeldingen enken Ingeborg og barna Aud Elise Gerd og Bjørn Halstein, begge fra hans andre ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for spennande og utfordrande svar!

 

Eg har i dag studert huslyden nærare og finn følgjande:

 

* Kristen Hammer, fødd Egersund 1884, utvandra i 1911 som "ingeniør" via Stavanger til Amerika (New York)

 

* Kristian Hammer, 27, og Clara Hansen, 20, gifte seg i Chicago, IL 18.11.1911

 

* Passasjerlista for Bergen 1922 syner desse to postane:

 

90352 Bergen 17 1922 Jan. 13 ??Familiebesøk Husmor Norske Amk Lj II         26 Stavpkm Reisepass             fglass.gif

90353 Bergen 18 1922 Jan. 13 Bjørn   Hammer m   Forr Børn 1912 10 Chicago         Barn Reisepass Bg pkm fglass.gif

 

Tilsvarande passasjerliste for ankomst i New York (http://interactive.ancestry.com/7488/NYT715_3074-0951/4026173885?backurl=http%3a%2f%2fsearch.ancestry.com%2fcgi-bin%2fsse.dll%3frank%3d1%26new%3d1%26MSAV%3d1%26msT%3d1%26gss%3dangs-g%26gsfn%3dBjorn%26gsln%3dHammer%26msbdy%3d1912%26msbdy_x%3d1%26cpxt%3d0%26catBucket%3drstp%26uidh%3d008%26msbdp%3d2%26cp%3d0%26pcat%3dROOT_CATEGORY%26h%3d4026173885%26recoff%3d8%2b9%26db%3dnypl%26indiv%3d1%26ml_rpos%3d1&ssrc=&backlabel=ReturnRecord) syner:

 

Clara Hammer  31

Bjørn Hammer  9  son

 

hadde vore på vitjing hjå "friend" Sigurd Neumann i Konsul Börsgt. 17, Bergen.

 

Eg TRUR dette er den same Christian Hammer og første kona Clara.  Identifikasjonen hennar bør liggja attom passasjernr. #90352 som i lista online openberrt er vorten "korrupt".

 

Redigering: Etter kontakt med Statsarkivet er det stadfest at passasjernr. #90352 lyder Clara Hammer, 31 år, fødestad BERGEN!

 

Spørsmål:

 

* Kan denne Clara identifiserast?

 

* Er Clara og Bjørn folkeregistrerte i Bergen?

 

* Kunne eg samstundes få svar på dei to attståande spørsmåli om Ingeborg - innflyttingsår til Bergen og dødsstad?

 

Eg takkar på ny so mykje for hjelpi med denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Hammer står i folketellingen 1917 for Bergen med adresse Uren 13, 2det hus, under Damsgaards Boligselskab. Det framgår av tellingen at han og familien 15. april 1915 hadde flyttet fra Lysaker til Egersund, og at de var kommet til leiligheten på Damsgård 8. januar 1917. Kristian Hammer var maskinarbeider.

 

Hans kone Clara Hammer var født i Bergen 3. juli 1891, og deres sønn Bjørn var født i Chicago 15. august 1912.

 

Ingeborg Hammer bodde i Ibsensgate 53 da hun døde i januar 1984.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara/Klara er vel da den døpte jenten på Kvinneklinikken her:

 

Kildeinformasjon: Bergen fylke, Fødselsstiftelsen, Overlegen, Ministerialbok nr. A 2 (1884-1900), Fødte og døpte 1891, side 82.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2011&idx_id=2011&uid=ny&idx_side=-84
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050815040752.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve og Sven for kjempeflotte innlegg som endeleg avklarar identiteten til Clara Hansen!

 

Då har me ein fødselsdato, og me veit kven dei "rette" foreldri hennar var, men korleis har ho fått namnet HANSEN?

 

Eg trur at du, Sven, har funne den rette jenta i FT1910 for Bergen, men teljingi er noko uklar når det gjeld kven Clara var fosterdotter hjå?  Og eg finn korkje Georgine Jensen eller Eleonora Mathiesen i FT1900!

 

Eg kan framleis ikkje finna "vår" Clara i FT1900, men det er fleire fosterborn mellom dei som kjem opp når ein søker denne folketeljingi, mellom anna ei i Hosanger og ei på Lindås, men ingen av dei heiter Hansen!

 

Elles har nok Grethe Flood under emnet om sorenskrivar Thomas Henrik Hammer i Brukarforum funne relevante utvandringar for Clara:

 

"Jeg tok et personsøk på Clara Hansen i DA og da fikk jeg treff på en Clara Hansen, født 1891, bosted Bergen, som emigrerte fra Stavanger i 04.02.1907. I rubrikken stilling/stand står det ugift skipsfører, og reisemålet er Illinois og hun "reiser til sin mann":
 
"Ved søk på ankomster Ellis Island finner jeg så denne:
First Name: Clara Last Name: Hansen Ethnicity: Norway, Scandinavian Last Place of Residence: Bergen, Norway Date of Arrival: Jan 27, 1911 Age at Arrival:  19y    Gender:  F    Marital Status:  S   Ship of Travel: C.F. Tietgen Port of Departure: Christiansand Manifest Line Number: 0004"

 

Desse kan båe vera "vår" Clara!!!

 

Elles er det eit mysterium kvar det vart av denne Clara, og sjølv om spørsmålet fell utanfor råma for dette emnet, vei eg gjerne få nemna det likevel.  Kanskje kan denne "venen" Sigurd Neuman vera ei lykkjel?  Og denne Sigurd må vel vera fødd i Fjaler i 1890 som son av sersjant Karl Neuman på Strandenes i Fjaler (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1429&kenr=009&bnr=0021&lnr=00)

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.