Gå til innhold
Arkivverket
Bård Olsen

Problemer med scannede kirkebøker?

Recommended Posts

Bård Olsen

Hei

Er det flere av meg som har problemer med å få lastet bildene fra de scannede kirkebøkene? Det virker som det er serveren "statistikk.arkivverket.no" som bruker veldig lang tid på å svare slik at lastingen av bildene går i timeout...

mvh

Bård Olsen

post-2570-0-58812500-1406842319_thumb.jpg

Endret av Bård Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Werner Kvalem Vesterås

Prøvde nettopp en tilfeldig side og det ser ikke ut til å være noen problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bård Olsen

Prøvde nettopp en tilfeldig side og det ser ikke ut til å være noen problemer.

Er ikke hver side, men hver tredje/fjerde side, litt uregelmessig... Utrolig slitsomt når jeg jobber med å bla kjapt gjennom flere titalls sider.. Hver gang står browseren og jobber mot statistikk-serveren til arkivverket til den går i timeout og jeg må ta refresh for å få opp siden på nytt.

mvh

Bård

Er ikke hver side, men hver tredje/fjerde side, litt uregelmessig... Utrolig slitsomt når jeg jobber med å bla kjapt gjennom flere titalls sider.. Hver gang står browseren og jobber mot statistikk-serveren til arkivverket til den går i timeout og jeg må ta refresh for å få opp siden på nytt.

mvh

Bård

Byttet browser, virker som det går bedre i Explorer, mulig det er noe kommunikasjonsproblemer med firefox..

mvh

Bård Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bent Vangli

Skal nå være rettet. :)

Mvh Bent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.