Gå til innhold
Arkivverket

Anna Tharaldsdtr. gift på Vinjum, Aurland


Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Er det nokon som kjenner til / kan tolke kvar Anna Tharaldsdtr. kom ifrå?

 

Nest siste på høgre side:  http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8613&idx_id=8613&uid=ny&idx_side=-147

 

25 oct. copulert .......Hans Hansson Vinjum med pigen Anna Tharaldsdtr.  ?????????

 

 

Endret av Per Reppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra lenken:

 

 

eibache
Norway Heritage Veteran
icon_star_silver.gificon_star_silver.gificon_star_silver.gificon_star_silver.gificon_star_silver.gif

Norway
5359 Posts

icon_posticon.gifPosted - 19/02/2010 :  13:05:29  icon_profile.gif  icon_reply_topic.gif Brithas parents were married Oct 25 1814 in Wangen church, see next to last record on right page.
Hans Hansen was then on Vinjum and Anna Tharaldsdatter was on Nøddum in Holmedahl.
Brithas grandfather, her mothers father, was baptized July 6 1760, see 3rd record from bottom of right page. His father was Ola Thoraldsen, Præstegaarden. (Madme Brun, most likely the Ministers wife, was one of the witnesses.)
The grandmother Ingeborg Carlsdatter was baptized Jan 24 1762, see next to the last record on righte page. Her father was Karl Skirdahl (Skjerdal). (Madme Brun was also one of the witnesses here.)
Thorald Olsen and Ingeborg Karlsdatter were married March 30 1783, see next to the last couple on right page.
Einar Edited by - eibache on 19/02/2010 16:41:39

 

http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.norwayheritage.com%2Fsnitz%2Ftopic.asp%3FTOPIC_ID%3D4534&ei=KRXyU9-lD6HnyQPIwoDYAQ&usg=AFQjCNH_aKbNmBpGfccNqqPNu2SDdXMKxA&sig2=MQtySVtr5MN9EMpf9I33Mg&bvm=bv.73231344,d.bGQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Ann-Mary.

Det svaret du har funne på Norway Heritage inneheld dessverre ein del feil.

Anna Thoraldsdtr. som det vert vist til der, dtr. til Thorald Olson Prestegarden (Aurdal/Gamlehagen), vart gift den 04.02.1819 med Anders Botolfson Flåm.

Og det er ikkje Nøddum i Holmedahl det står i kyrkjeboka.

 

Anna Tharaldsdtr. som eg spør om var frå Noddum/Naddum?? af Holunds prestegield??  Eg finn ikkje ut av desse to navna.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Ann-Mary.

Det svaret du har funne på Norway Heritage inneheld dessverre ein del feil.

Anna Thoraldsdtr. som det vert vist til der, dtr. til Thorald Olson Prestegarden (Aurdal/Gamlehagen), vart gift den 04.02.1819 med Anders Botolfson Flåm.

Og det er ikkje Nøddum i Holmedahl det står i kyrkjeboka.

 

Anna Tharaldsdtr. som eg spør om var frå Noddum/Naddum?? af Holunds prestegield??  Eg finn ikkje ut av desse to navna.

 

Dette er nok en av gårdene Naddum i Aurskog-Høland i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken, Svehn.

Dette er på gården Strand Vestre som ligg eit stykke sør for Naddum, men det kan vera rett person.

Har også funne ein kandidat på gården Skamo som ligg nord for Naddum.

Nederst på høgre side: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7576&idx_id=7576&uid=ny&idx_side=-87

 

Men er ein av desse rett? Eg får leite vidare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken, Svehn.

Dette er på gården Strand Vestre som ligg eit stykke sør for Naddum, men det kan vera rett person.

Har også funne ein kandidat på gården Skamo som ligg nord for Naddum.

Nederst på høgre side: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7576&idx_id=7576&uid=ny&idx_side=-87

 

Men er ein av desse rett? Eg får leite vidare. :)

Den er ikke heldt lett og knekke den her nötten med "Anna Taraldsdtr."  :unsure: Tilfeldighet eller ikke ?, så hadde hun ett farsnavn som var vanlig i "Aurland", om hun kom fra "Höland" ?

 

Hun må ha dödt i tiden 1830-1836, for "Hans Hansen Vangen" 51 år gifter sig igjen med "Gjöri Tharaldsdtr. Gjerlöv" den 20 juni 1837 nr.8 i "Aurland" : http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15922&idx_id=15922&uid=ny&idx_side=-232

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Hansdtr. er altså ikkje feilskriving av Anna Tharaldsdtr.

 

Anna Tharaldsdtr. må vera død før juni 1837 og etter 8. september 1830.

Kanskje presten har gløymt å føra ho inn i kjyrkjeboka.

Lurer på om bygdeboka for Aurland har svar på dette? Har bestillt boka på biblioteket.

 

Takk for hjelpa Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Hansdtr. er altså ikkje feilskriving av Anna Tharaldsdtr.

 

Anna Tharaldsdtr. må vera død før juni 1837 og etter 8. september 1830.

Kanskje presten har gløymt å føra ho inn i kjyrkjeboka.

Lurer på om bygdeboka for Aurland har svar på dette? Har bestillt boka på biblioteket.

 

Takk for hjelpa Svehn.

 

Kan du avbestille den boka mon tro?? For jeg har info om desse under "Vangen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka er nok på veg den, men eg har bruk for den for å leita etter andre opplysningar :)

 

Eg tek gjerne imot dei opplysningane du har under "Vangen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka er nok på veg den, men eg har bruk for den for å leita etter andre opplysningar :)

 

Eg tek gjerne imot dei opplysningane du har under "Vangen"

 

Du får det i löpet av kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under gnr.9 "Vangen", finner jeg "Hans H. Vinjum" (Ty 32 a) g. 1814 m. "Anna Toraldsdtr. Noddum" (1796 -1832) fra "Höland", g. 2 g. 1837 m. "Gjöri Toraldsdtr. Gjerlå" (42 a).

 

Barn i 1 ekteskap : 1) "Kristian" (1817 -1887) til "Onstad" 150, 2) Olina" (1819 -1905) til "Kvam" 120, 3) "Brita" f. 1823 til "Leikanger" (flyttet ut 1842), 4) "Marta" (1826 - 1866) til "Hemri" 62, 5) "Kristina" (1830 - 1910) til "Undredal" 302.

 

Barn i 2 ekteskap : 6) "Torald" (1837 - 1838), 7) "Torald" (1839 - 1842), 8) "Anna" f. og d. 1842.

 

"Gjöri" hadde fra tidligere en sönn "Knut" f. 1824 til "Frondal" 66, med "Knut Torgersen Undredal" 216.

 

"Hans" var kyrkjetener og bygdevekter.

Endret av Svehn Ruskelöv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, eg har ikkje sett dette emnet før no!  Det som gjer meg interessert, er at eg balar med ein annan aurlending som henta kjerringi si frå "krigsområdet" på Austlandet.  Eg har hatt emnet oppe før i det gamle Brukarforum som tema #7928 (http://forum.arkivverket.no/topic/93882-7928-ole-knutson-og-maren-torgersdotter-gifte-i-eneba/?hl=%2B7928#entry774351).  Eg fekk aldri endeleg stadfesting av opplysningane frå den gongen og tek dette emnet opp att i kveld under nytt nummer.  Kanskje nokon kan hjelpa meg vidare no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.