Gå til innhold
Arkivverket

Det gamle brukerforumet(Fylkesvis)Hvor finner jeg det?


Karl Johnny Sommer
 Del

Recommended Posts

Hei Vet dette har vært referert til tidligere,men jeg finner det ikke.Alt var jo

mye bedre, før i brukernes forum!!Karl johnny sommer

Endret av Karl Johnny Sommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke opp, så det er en feil der, ser det ut til...

  • På Digitalarkivets forside velger du Gamle Digitalarkivet i høyre kolonne.
  • Da kommer du til den gamle Databasevelgeren.
  • Nederst velger du Gammel debatt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne-Lise. Takk for at du tar tak i dette!Årsaken til at jeg ville finne igjen dette,var at jeg

ikke er sikker på om jeg har søkt omkring dette tidligere.Det saken gjelder er eventuell vielse mellom

Brynild Nielsen og Inger Olsdatter eventuelt i Idde eller Skjeberg.De fikk barna :Niels 20 mai 1764

i Idde,og Halvor 16 okt 1768 i Skjeberg.Takknemlig for all bistand om dette,da disse opplysningene

vil gjøre min slektstavle mere komplett.Karl Johnny Sommer

Hei Vet dette har vært referert til tidligere,men jeg finner det ikke.Alt var jo

mye bedre før ,i brukernes forum!!Karl johnny sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niels' dåp 20. mai 1764 i Idd:

Kildeinformasjon: Østfold fylke, Idd i Idd, Ministerialbok nr. I 1 (1720-1769), Fødte og døpte 1763-1765, side 45.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7411&idx_id=7411&uid=ny&idx_side=-49
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20061010030373.jpg

(Nr. 11)

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du har hatt etterlysning tidligere, men i dette forumet: http://forum.arkivverket.no/topic/184886-foreldre-besteforeldre-til-nils-brynildsen-foedt-20-mai-1764-i-idd/#entry1567073

.

Kanskje bedre å fortsette i det temaet, dersom noen finner vielsen til Brynild Nielsen og Inger Olsdatter?

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne- Lise! Så mye man har igjen å lære.Avansert søk er altså tannhjulet.Jeg hadde for meg

at jeg hadde søkt på dette mye tidligere og du fant jo dette for meg.Mulig Brynild og Inger giftet se på

et helt annet sted enn Idd eller Skjeberg?Takk for hjelpen venlig hilsen Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.