Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Edvard Edvardsen Spissøen Totland 1913-2000 - forfedre - etterkommere?


Terje Hammer Aarland
 Del

Recommended Posts

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne forfedrene og etterkommerne etter:

 

Johannes Edvard Edvardsen Spissøen Totland 1913-2000 og Margot Sofie Sjursen Totland f. 1918

 

Johannes vokste opp hos en tante fordi foreldrene hans døde da han var liten. Foreldrene til Johannes var.

 

Edvard Johan Johannessen Spissøen og Maren Oline Sveinsdatter Spissøen. Hvor vidt Spissøen hørte til Stord eller Bømlo vet jeg ikke. Det er en viss mulighet for st slekten til Edvard muligens kom til Spissøen fra et sted i Etne, men det er uvisst?

 

Håper at dere også kan finne om Johannes Edvard hadde søsken. De av dere som evn kjenner til denne slekten og vet noe om de som lever i dag av Johanness sine barn, kan sende info til:

 

austevollslekt@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

519327 Johannes Edvard  Totland  1007  1913  0803  2000  1403  2000  m  A  13  21     Moster gamle Bømlo

http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=519327

 

 

519326 Margot Sofie  Totland    1918  1905  1965  2605  1965  k  A  13  20     Moster gamle Bømlo

 

http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=519326

Ser ut til at hun  var dissenter.

 

Døde i Moster sokn, Finnås 1881-1979

 

  3 210565 2705   Kone Margot Sofie Totland Bygningssnikkar Johannes Totland 1918 2807 Bømlo komm. Moster sokn Totland Moster sokn f 1965 Disentar Frie evangeliske forsamling. Moster kyrkjegard. fglass.gif

 

http://da4.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=moster&gardpostnr=1491&personpostnr=1491#nedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infoen Johan A. Har du også noe om etterkommere etter Johannes og Margot? Jeg så at Johannes hadde en søster som het Anna som ble født i Skaare i Haugesund 20.05.1909, vokste hun ikke opp? Var det bare Johannes og broren som vokste opp? Så vidt jeg kan se så ble både Johannes og søsteren Anna født i Haugesund? (Se ovenfor)

 

Du kan om mulig sende mer info til meg på epostadresse:

 

austevollslekt@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna døde 19.5.1917 og ble gravlagt 25.5.1917. De hadde også en datter til - Edvarda Spidsø f.15.3.1916 og død 20.1.1917 og gravlagt 26.1.1917.

Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan A. Jeg har prøvt å skrive ut pdf-filen, men da blir skriften så liten at jeg ikke kan skrive det av. Bruker du My Heritage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.