Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Karl Strømmen (1906-1985) - frå Kinn - fengselsbetjent i Oslo - personalia? - vigsli hans? - dødsfallet til kona Målfrid? - Aftenposten?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Karl Strømmen er oppgjeven fødd 16.11.1906 "medan faren var fyrvoktar på Kvanhovden fyr utanfor Florø i Kinn".  Namnet til faren er ukjent.  Karl gifte seg i august 1931 med Målfrid Schanke Hansdotter Øvrebø, lærardotter, uviss bustad, men fødd i Gaupne sokn i Luster 13.5.1913.

 

Karl og Målfrid busette seg i Oslo der Karl var fengselsbetjent.  Han døydde i Oslo 23.1.1985 og ligg gravlagd på Bekkelaget.  Eg har ikkje nokon dato og stad for dødsfallet til Målfrid.  Dei fekk to søner i lag (namn ukjende).

 

Eg finn ikkje Karl Strømmen i FT1910!  Kyrkjeboki for Kinn for 1906 synest mangla...

 

Er det mogeleg utifrå desse oppplysningane å finna:

 

* Fullt namn og nøyaktig fødselsdato (og -stad) for Karl Strømmen?

 

* Kven var foreldri hans?  Kvar var dei i 1910?

 

* Dato og stad for vigsli til Karl og Målfrid?

 

* Dato og stad for dødsfallet til Målfrid Strømmen?  Kanskje Aftenposten kan hjelpa oss?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl Strømmen konfirmert i Kinn i 1921

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn i Kinn, Ministerialbok nr. B 2 (1883-1925), Konfirmerte 1921, side 85.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17158&idx_id=17158&uid=ny&idx_side=-84
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb10620802270085.jpg

mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten og Egil for kjempemessige innlegg!

 

Det er heilt tydeleg eg har misforstått opphavet til Karl Strømmen.  Eg trudde han var FØDD, medan faren var fyrvoktar på Kvanhovden.  Det må ha vore slik at faren var fyrvoktar på Kvanhovden, då Karl GIFTE seg i 1931!

 

Uansett, problemet er heilt løyst, og eg er kjempenøgd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan eg fyrst har funne fram dødsannonsa til Målfrid (Aftenposten 29/3 2011) legg eg ho ut her.

 

post-77-0-52083000-1413322733_thumb.jpg

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for dødsannonsa til Maalfrid!  Då fekk eg retta på skrivemåten av namnet hennar, so NO skulle problemet vera løyst!

 

PS: Eg ser det er delte oppfatningar av korleis Maalfrid-namnet skal skrivast.  Kanskje eg lkevel bør kontakta ein av sønene for å høyra med dei?

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.