Gå til innhold
Arkivverket

Håkon Embretsen Kjensmo


Jen Adams
 Del

Recommended Posts

Prøver å finne informasjon om Håkon og hans barn , gjorde de oppholder seg i Norge eller emigrere til USA som Gulbrand gjorde? Jeg håper å finne informasjon om hver av barna og deres ektefeller . Hvor de bodde , barnas navn.

 

Håkon Embretsen Kjensmo

Far: Engebret Andersen Tjernsmo

Mor: Ellen Haagensdatter Gulltjernmoen

Kone: Kari Hansdatter Hea

 

Barn med Kari Hansdatter Hea

Barn:

Ragnhild Håkonsdatter Langebekk

Ole Håkonsen Langebekk

Gulbrand Håkonsen Langebekk (Jeg allerede har informasjon om Gulbrand)

Ellen Maria Håkonsdatter Langebekk

Hans Håkonsen Langebekk

Erik Håkonsen Langebekk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av disse slektningene jeg prøver å finne dette er det eneste navnet jeg har en dato for: 

Gulbrand Håkonsen Langebekk 

birth: 1832   marriage: 26 December 1857 Vinger, Hedmark, Norway, spouse: Maria Olsdr 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's not the year in the Statement of Earl and his children. http://www.eidskogslekt.no/web/Basen/p4b2072cf.html

 

Thanks but I have that already, its the only thing I have on them.

Takk, men at innlegget er fra meg selv . Alt jeg har å gå på er informasjonen ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks but I have that already, its the only thing I have on them.

Takk, men at innlegget er fra meg selv . Alt jeg har å gå på er informasjonen ovenfor.

You may have ignored this post then

http://forum.arkivverket.no/topic/192275-slektning-av-gulbrand-haakonsen-langebekk/?p=1627385

 

Helpers want to know what century and which part of Norway... :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You may have ignored this post then

http://forum.arkivverket.no/topic/192275-slektning-av-gulbrand-haakonsen-langebekk/?p=1627385

 

Helpers want to know what century and which part of Norway... :mellow:

 

Oh my gosh , takk! Jeg fikk ikke engang se det innlegget . Jeg antar jeg ser om 1820-1880 i Eidskog / Oslo-området. Jeg prøver å finne ut om noen av de andre barna gikk til USA eller om de bodde i Norge .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.