Gå til innhold
Arkivverket
Lars.O.Wangensteen

Ledig jobb i DIS

Recommended Posts

Remi

Passer deg perfekt, Lars, du burde søke. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars.O.Wangensteen

Passer deg perfekt, Lars, du burde søke. :D

Ja kombinasjonen styremedlem og web-redaktør i NSF og generalsekretær i DIS hadde sikkert vært perfekt :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Remi

Du vet, Lars, da ville du være i en perfekt situasjon for å få til en sømløs sammenslåing mellom Norges to nasjonale slektsforskningsorganisasjoner. Hvilket jeg synes ville vært et stort pluss for den samlede norske genealogiske organiseringen. Tenk seriøst på det, da vel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars.O.Wangensteen

Om jeg hadde søkt hadde nok ikke Wangensteen blitt vurdert som en seriøs søker uansett. Noen liker ikke noen som sier hva de mener, og jeg trives med det :D

Endret av Lars.O.Wangensteen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Remi

Det vet jeg mye om, Lars, men med ny leder nå så vil det bedre seg, og dersom DIS da får en sekretær som faktisk tør å si ifra, også når en er uenig med ledelsen, så vil det bare gjøre foreningen bedre. Jeg tror en søknad fra deg vil bli tatt seriøst. Hjelper det med en pakke med mokkabønner i postkassen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.