Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Dødsfall Hersvik sokn i Solund etter 1910?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

FT1910 for Hersvik i Solund syner (http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036711002021):

 

Elisabet O. Hersvik, "bestemor", fødd i Solund ?.2.1835

 

Denne Elisabeth Olsdotter (Leknessund) var fødd i Askvoll 15.2.1835.

 

* Er det mogeleg å finna ein dato og stad for dødsfallet hennar - etter 1910?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi antar at det er hun som står som Kårenkja Elisabet Torsteinsdtr Leknessund, født 14. februar 1835 i Askvoll, som døde i Hersvik sokn, Solund 30. desember 1921.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for interessant svar!  Eg er samd i at dette nok må vera den "rette" dama, til tross for farsnamnet.  Alt anna høver jo svært so bra...

 

Problemet er løyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt enig at denne saken er løst.

 

Se på nummer 46 og 50:

 

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Askvoll, Ministerialbok nr. A 10 (1821-1844), Fødte og døpte 1835, side 130-131.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8598&idx_id=8598&uid=ny&idx_side=-67
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070319630668.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for eit svært so interessant og utfordrande innlegg!

 

Det ser jo ut som om det er "den andre" Elisabeth som døydde i 1921, men i so fall må jo ho ogso finnast i andre kjelder!?  Eg ser ikkje noki "høvande" Elisabeth Torstensdotter i FT1865 og heller ikkje i 1900 eller 1910!

 

Kan det tenkjast at soknepresten i 1921 berre "leitte fram" ei som han TENKTE det kunne vera?

 

Kanskje finst det ei dødsmelding som kan stadfesta identiteten hennar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for siste innlegg!

 

Eg kan etter dette berre stadfesta at Elisabeth Torstensdotter døydde i Minnesota i 1924!  Ho er omskrivi i band VI av bygdebokserien for Luster, under garden Marheim!

 

So då er dette problemet likevel løyst, men eg er imponert over deg, Sven, at du oppdaga denne mogelege feilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.