Gå til innhold
Arkivverket

Christopher Christopherson Øvrebø, fødd i Hafslo 1867, utvandra 1883 - er han identisk med Charles C. Overby i Wilmot, South Dakota?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har i årevis vore på leiting etter denne karen i Amerika:

 

Christopher Christopherson Øvrebø
fødd (uekte) i Hafslo 13.9.1867
utvandra i 1883 og "forsvinn"!

Faren Christopher Hillestad (1849-1929) utvandra i 1881 og budde ei tid i Roberts Co., SD.  Eg mistenker Christopher Jr. for å vera identisk med denne Charles, òg kalla Charles C., som i FT1930 frå Lake township, Roberts Co.,SD står fram med denne huslyden:

 

OVERBY, Charles  65  M35  Nor  Nor  Nor  em 1870  retail merchant dry goods
OVERBY, Tilda C  41  M18  MN  Swe  Swe  wife
OVERBY, Clifford N  21  S  SD  Nor  MN  son  laborer general farm
OVERBY, Lloyd B  19  S  SD  Nor  MN  son  laborer general farm
OVERBY, Vernon B  17  S  SD  Nor  MN  son
OVERBY, James M  15  S  SD  Nor  MN  son
OVERBY, Evelyn E  12  S  SD  Nor  MN  dau
OVERBY, Myrtle A  9  S  CA  Nor  MN  dau
OVERBY, Beverly J  4  S  MN  Nor  MN  dau

Andre FT-resultat:

1900: Wilmot, Roberts Co., SD: Charles C. Overby born Aug. 1870, emigrated 1889, single merchant

1905: Wilmot, Roberts Co., SD: Chas Overby aged 34, 15 years in SD and the US, single merchant

1910: Wilmot, Roberts Co., SD: Charles Overby, aged 37, emigrated 1889, married merchant

1915: Wilmot, Roberts Co., SD: Charley Overby, aged 48, married merchant

1920: Yuba, Sutter Co., CA: Charles Overby, aged 48, emigrated 1889, married painter

1935: Lake township, Roberts Co., SD: Charles Overby, aged 68, 47 years in SD and the US, married farmer

1940: Lake township, Roberts Co., SD: Charles Overby, aged 69, married farmer

 

So finn eg vigsli til Charles C. Overby (30) of Wilmot, Roberts Co., SD og Tillie Ostlund (19) of Brunswick, Kennebec Co., MN i Milbank, Grant Co., SD 29.7.1907.

So til spørsmålet mitt:

 

* Er "min" Christopher C. Øvrebø frå Hafslo identisk med Charles C. Overby i Wilmot, SD?  Eller KVEN er Charles Overby?

Eg har ikkje funne noko dødsfall eller gravferd for Charles, men kanskje andre har betre auge enn eg?  Elles seier aldrene for dei ulike "førekomstene" av Charles eit fødselsår mellom 1865 og 1877!

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips og tankar!

 

PS: Dette spørsmålet vert samstundes utlagt på den norsk-amerikanske Rootsweb-sida (på engelsk)!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charles Overby

 

Birth:  1870 Death:  1944 trans.gif   Burial:
Wilmot Cemetery
Wilmot
Roberts County
South Dakota, USA  
Edit Virtual Cemetery info [?]  
Created by: Diane & John
Record added: Jan 22, 2009
Find A Grave Memorial# 33137137

http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=overby&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSst=44&GScntry=4&GSob=n&GRid=33137137&df=all&


The Wilmot Enterprise March 3, 1949 Page01
wil.stparchive.com/Archive/WIL/WIL03031949P01.php
J The Wilmot Enterprise M MOST THOROUGHLY PAIFi IN ROBERTS OouwrY ... She was united in marriage to Charles C. Overby in July 1907 and to this union ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Der er ett tre på ancestry.com Charles C. Overby , men om dette er den du søker.

 

Ingen navn på foreldre.

 

 
Charles C Overby
Birth AUG 1870 in Norway
Death ABT 1931 in South Dakota, USA
 
 
Gift med
Matilda Ostlund
Birth DEC 1887 in Artichoke, Big Stone Co.Minnesota
Death 23 FEB 1949 in Yankton, South Dakota

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å nøste litt på familien .

 

Evelyn Ethel (Overby) Hanson

October 31, 1916 ~ June 7, 2013

Evelyn Ethel (Overby) Hanson died quietly in her sleep the morning of June 7, 2013. She was 96 years old. Evelyn was born on October 31, 1916, in Wilmot, SD, one of seven children of Charles Overby and Mathilda (Ostlund) Overby. She had a happy childhood and loved to tell stories about summers at the family’s lake cabin and adventures with her siblings and her lifelong friend, Florence. After graduating from high school, she attended secretarial school in Minneapolis, MN, where she was introduced to her future husband, Ralph Hanson. Following a move to San Antonio, TX, Evelyn received her Business College Degree in 1937. She and Ralph were married in 1939, in Sequin, TX, and their son, Randy, was born in San Antonio in 1941. Ralph and Evelyn moved to Fargo, ND in the early 1940’s, where their second son, Tom, was born in 1944. At the end of World War ll, Evelyn and her sister, Myrtle, moved with their children to Idaho, where they awaited the return of their husbands from the Army. From Idaho, the family moved to Spokane and later to Okanogan, WA, where Evelyn worked as a secretary. In 1956, she and Ralph once again moved their family, this time to Wenatchee, where Evelyn worked for the USDA, retiring in 1970. Evelyn was a member of First Presbyterian Church in Wenatchee for many years. Evelyn was a superb homemaker and loving wife, mother and grandmother. She was a wonderful mother-in-law. Her grandchildren loved going to her house and fondly remember the many games of Scrabble she played with them. She always had time to stop what she was doing to talk and play with her grandchildren!

Evelyn was preceded in death by her parents; her husband; two sisters; and four brothers. She is survived by her sons, Randy (Melodee) of Cashmere, and Tom (Judi) of Spokane; granddaughter, Patty of Spokane; grandsons, Chris of Leavenworth, and Matt (Lizabeth) and great-grandsons, Bruin and Travis Bye, all of Ellensburg. She is also survived by special friends, Ellen, Ann, Nancy and Carol. She has numerous nieces and nephews.

A Private Service and Inurnment will be held at the William E. and LaDean C. Steward Memorial Garden at Saddlerock Evangelical Presbyterian Church in Wenatchee. Please express your thoughts and memories on the online guestbook at jonesjonesbetts.com. Arrangements are by Jones & Jones~Betts Funeral Home, Wenatchee.

http://www.wenatcheeworld.com/news/2013/jun/12/evelyn-ethel-overby-hanson-in-memoriam/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Mette for spennande og nyttige innlegg!

 

Eg tok ein telefon til Slouth Dakota og har fått greie på følgjande:

 

Charles Claus Overby døydde i Wilmot, SD 26.12.1944.  Dødsattesten seier han var fødd 10.8.1870 i TELEMARK, Norway.  Foreldri hans er ikkje oppgjevne!

 

Etter dette ser det ut til at eg har sikta på feil person, men det hadde likevel vore kjekt å identifisera denne Charles og finna ut kvar han retteleg kom ifrå?

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

 

 

1910 United States Federal Census Census & Voter Lists View Image Name:  Charles C Onuby
[Charles C Overby
Spouse:  Mathilda Onuby Birth:  abt 1853  - location Arrival:  year Residence:  1910 - city, Roberts, South Dakota

http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?gl=allgs&gsfn=Charles%20C&gsln=Overby&gss=seo&ghc=20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

South Dakota Marriages, 1905-1949 Birth, Marriage & Death View Image Name:  Charles C Overby Spouse:  Tillie Ostlund Birth:  year Marriage:  date - Grant More:  See all information...

http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?gl=allgs&gsfn=Charles%20C&gsln=Overby&gss=seo&ghc=20

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charles Overby

Boarder

United States Census, 1900

birth: August 1870 Norway residence: 1900 Garfield & Springdale Townships Wilmot town, Roberts, South Dakota, United States immigration: 1889   other: Alfred Eastman, Ann E Eastman, Pearl E Eastman, Ethel Eastman, Maude Bolman, Mary Inalley...

 

 

Name: Charles C Onuby Event Type: Census Event Year: 1910 Event Place: Wilmot Ward 3, Roberts, South Dakota, United States Gender: Male Age: 37 Marital Status: Married Race: White Race (Original): White Relationship to Head of Household: Head Relationship to Head of Household (Original): Head Birth Year (Estimated): 1873 Birthplace: Norway Immigration Year: 1889 Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Household Role Gender Age Birthplace Charles C Onuby Head M 37 Norway Mathilda Onuby Wife F 22 Minnesota Cliford N Onuby Son M 1 South Dakota

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/MPX8-B84

 

 

 

Charley Overby

South Dakota, State Census, 1915

birth: 1871 Norway residence:   South Dakota, United States

 

 

Charles Overby

South Dakota, State Census, 1925

birth: 1873 Norway residence:   South Dakota, United States
 

 

Charles Overby

Head

United States Census, 1930

birth: 1865 Norway residence: 1930 Lake, Roberts, South Dakota, United States immigration: 1870   spouse: Tilda C Overby children: Clifford N Overby, Lloyd B Overby, Vernon B Overby, James M Overby, Evelyn E Overby, Myrtle A Overby, Beverly J Overby

 

 

Charles Overby

South Dakota, State Census, 1935

birth: 1867 Norway residence: 1935 Lake, Roberts, South Dakota marriage: 1907  

 

Charles Overby

Head

United States Census, 1940

birth: 1871 Norway residence: 1940 Lake Township, Roberts, South Dakota, United States spouse: Tillie Overby children: Beverly Overby, Myrtle Folk other: Lucas Folk

 

 
---
 
 

Clifford Overby

South Dakota, State Census, 1935

birth: 1908 South Dakota residence: 1935 Lake, Roberts, South Dakota marriage: 1934  

 

Mrs Clifford Overby

South Dakota, State Census, 1935

birth: 1916 South Dakota residence: 1935 Lake, Roberts, South Dakota marriage: 1934  

 

 

 
Clifford N Overby

Head

United States Census, 1940

birth: 1909 South Dakota residence: 1940 Lake Township, Roberts, South Dakota, United States spouse: Edna Overby children: Janet Overby, Bruce Overby

 

 

Clifford Overby

United States Social Security Death Index

birth: 18 May 1908   death: January 1980 Johnson, Iowa
 

 

Clifford N Overby

 

Birth:  1908 Death:  1980 trans.gif   Burial:
Wilmot Cemetery
Wilmot
Roberts County
South Dakota, USA  
Edit Virtual Cemetery info [?]  
Created by: Diane & John
Record added: Jan 22, 2009
Find A Grave Memorial# 33137138

http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=overby&GSiman=1&GScid=97818&GRid=33137138&

 

Edna E Overby

 

Birth:  1915 Death:  1999 trans.gif   Burial:
Wilmot Cemetery
Wilmot
Roberts County
South Dakota, USA  
Edit Virtual Cemetery info [?]  
Created by: Diane & John
Record added: Jan 22, 2009
Find A Grave Memorial# 33137139

http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=overby&GSiman=1&GScid=97818&GRid=33137139&

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for fleire nye spennande innlegg om Charles Overby og huslyden hans!

 

Som nemnt i mitt siste innlegg ovanfor, er eg no i tvil om dette er "rett" mann.  Det finst ingen andre Christ/Christopher eller Charles Overby eller Overboe i Amerika som høver med "vår".  Derimot ser eg at det er fleire personar med namn:

 

Christ(opher) Christopherson!

 

Mellom anna ser eg ein i FT1900 på 34 år, ugift "painter", men då pasient på North Texas Hospital for the Insane i Kaufman Co., TX.  Faktum er; han ser ut til å vera den EINASTE som høver og som ikkje er identifiserte på anna vis...

 

Men det nyttar vel ikkje å grava i sjukehusi i Texas...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser han er ført som 'ugift', men har likevel en kandidat til hans familie i census for 1910, 1920, 1930 og 1940. Det er enken Mathilde (Mattie) Christofferson født i Norge i 1868 og immigrert i 1885. Hun har barna Elise og Julian E. født hhv. 25. april 1895 og 1897 i Waco, McLennan, Texas. Men jeg fant ikke Mathilde eller Julian i census for 1900, men fant Elise som da bor hos en norsk familie, Albert H.B. Corneliussen, som 'adoptert datter'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kurt for spennande og utfordrande innlegg!

 

Eg er samd med deg i at denne Mathilde godt kan syne seg vera kona til Christopher!  Eg har no sendt problemet over til ein kjenning av meg i Waco, TX.  Kanskje han kan greia finna ut noko meir om dei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julians foreldre: Christopher Christopherson og Martha Anderson https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:K3FX-2BH

 

Finner en vielse i Texas i 1894 mellom C Christopherson og Mattie Anderson https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:F6Y1-N4V

 

? Chris Christofferson (1865 - 1901) gravlagt på Our Savior's Lutheran Cemetery, Norse, Bosque, Texas. Samme gravsted som Mattie og Elise http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=Christofferson&GSiman=1&GScid=1756522&GRid=26801760&

 

Endret av Lars Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie og Julian dukket tilslutt opp også i census for 1900. Hun er ført som 'divorced'.

 

1900 United States Federal Census

Name: Mattie Chislpheson

Age: 35

Birth Date: May 1867

Birthplace: Norway

Home in 1900: Waco Ward 4, McLennan, Texas

Race: White

Gender: Female

Immigration Year: 1885

Relation to Head of House: Servant

Marital Status: Divorced

Father's Birthplace: Norway

Mother's Birthplace: Norway

Mother: number of living children: 2

Mother: How many children: 2

 

Household Members: Name Age

J F Marshall 55

Josie D Marshall 54

Ned Marshall 28

J F Marshall 26

Percy Marshall 16

Mattie Chislpheson 35

Julian Chislpheson 3

Wm Washington 44

 

Mattie er også diskutert i et emne på DIS-forumet

 

http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=97402

 

og her datteren Elise:

 

http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=christofferson&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSst=46&GScntry=4&GSob=n&GRid=26801762&df=all&

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huarteleg takk til Lars J. og Kurt for fleire spennande og skikkeleg utfordrande innlegg!

 

Det kan sjå ut som om dødsfallet til Christopher er funne, men korkje Syversen i boki si om emigrantane i Texas eller andre synest ha oppdaga det norske opphavet til denne Christopher!  Men det er sjølvsagt ikkje sagt at han er identisk med "vår" Christopher!

 

Hmm; korleis kan me her komma vidare?

 

På den norsk-amerikanske Rootsweblista er det komme fram eit spennande funn, ein passasjerliste frå 1883:

 

Name:     C Christoffersen
Birth:     abt 1866
Origin:     Norway
Departure:     Launceston, Tasmania
Arrival:     21 Jul 1883 - Sydney, New South Wales

 

Kan dette vera same mann?  Van han ein kjapp tur til Australia FØR han utvandra til Amerika?  Det var først i april at Christopher forlet Bergen: http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=8&filnamn=EMIBERG&gardpostnr=13630&merk=13630#ovre

 

Dette vert ei skikkeleg spennande sak!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligens ham som ankom New York i 1883, dato mangler.

 

 

U.S. and Canada, Passenger and Immigration Lists Index, 1500s-1900s

Name: Christopher Christopherson

 

Arrival Year: 1883

 

Arrival Place: New York, New York

 

Source Publication Code: 6014.49.83

 

Primary Immigrant: Christopherson, Christopher

 

Annotation: Date and port of arrival. Date and country of birth is also provided.

 

Source Bibliography: NATURALIZATION RECORDS. In Heritage Herald (Wright County Historical Society, Buffalo, MN). Fall 2000, p. 9.

 

Page: 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han reiste med 'Dominion Line' fra Liverpool, så er det S/S Sarnia som passer best, men den ankom Portland, 25. april 1883. Hvis han ankom New York må han ha reist med en annen reiseoperatør enn 'Dominion Line', det er godt mulig at han ble overført til en mer passende operatør i Liverpool, og da er det en del å velge mellom (se lenke)

 

http://www.norwayheritage.com/t_transatlantic.asp?month=04&year=1883

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kurt for nye interessante innlegg!

 

I melomtidi har eg motteke nye opplysningar frå Waco,. TX, og nok ein gong må me slå fast at eg har "bomma" på målet!  Her er kva som kjem fram av kyrkjeboki for First Lutheran church i Waco, TX:

 

Ved vigsli 7.7.1894 er brudgommen kalla Kristoffer Kristoffersen, 27 år, son av Ellef og Ingeborg Kristoffersen.  Han er del av denne huslyden på Haugereid i Austre Moland i Aust-Agder (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0918&kenr=003&bnr=0079&lnr=000):

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ellef Kristoffersen Husf g Gaardb Selveier 1833 Holt Prgj.  

Ingeborg Larsdatter hans Kone g   1833 Holt Prgj.  

Jens Kristoffersen deres Søn ug   1858 Holt Prgj.  

Kristoffer Kristoffersen deres Søn ug   1865 Øster Moland Prgj.  

Inger Kristoffersdatter deres Datter ug   1860 Øster Moland Prgj.  

Gunhild Kristoffersdatter deres Datter ug   1862 Øster Moland Prgj.  

Anne Thorine Samuelsdatter   ug Tjenestepige 1848 Holt Prgj.  

Oline Olsdatter   ug Tjenestepige 1851 Omlid Prgj.  

Ole Olsen Logerende ug Dagarbeider 1845 Gjerrestad Prgj.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

So, nok ein gong er det "back to square #one"!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en ordentlig nøtt denne her. Eneste jeg ser nå er en kar som er ført med Danmark som fødeland og danske foreldre, han er født i sept. 1867 og immigrerte i 1883, men er konsekvent ført som dansk i folketellingene. Finner ham ikke som immigrant i 1883.

 

1900 United States Federal Census

Name: Christ Christ* [Christ Christopperson]

Age: 32

Birth Date: Sep 1867

Birthplace: Denmark

Home in 1900: Denver, Arapahoe, Colorado

Race: White

Gender: Male

Immigration Year: 1883

Relation to Head of House: Head

Marital Status: Married

Spouse's Name: Mary Christ*

Marriage Year: 1895

Years Married: 5

Father's Birthplace: Denmark

Mother's Birthplace: Denmark

 

Household Members: Name Age

Christ Christ* 32

Mary Christ* 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kurt for eit skikkeleg utfordrande innlegg!

 

Denne Christopher Christopherson i Colorado høver fortreffeleg godt med "vår" mann, namnet, fødselsmånad og -år, utvandringsår, men so var det dette med nasjonaliteten...  Han er so absolutt eit relevant alternativ, men er det mogeleg å finna ut meir om denne mannen, til dømes i "find-a-grave"?

 

Elles ser eg ein Christ Christofferson, fødd i Danmark 1867, utvandra 1883 eller 1884 som både i 1910 og 19130 budde i Montrose Co., CO, men kona hans heitte Anna, vigde kring 1895...  Men det er nok ein annan...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg sjekket ut han i Montrose, Colorado, men han i Denver har jeg ikke funnet noe mer på. Dog synest det lite sannsynlig at han skulle oppgi feil fedreland i alle folketellingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er eit tema som diverre ser ut til å ha gått fullstendig "i stå".  Christopher har heilt tydeleg IKKJE nytta namnet Overbo eller Overby i Amerika, og både førenamn og farsnamn elles kan vera endra på ymse vis.  Det er i grunnen ikkje nokon "kandidatar" som direkte "jump out" på meg, so eg vil vel tru at dersom me i det heile nokon gong skal finna lagnaden hans i Amerika, vil det vera gjennom ei heilt tilfeldig oppdaging!

 

Med mindre der er mannen som i 1883 utvandra til Australia? (sjå innlegg #17)

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.