Gå til innhold
Arkivverket
Mariann Stokken

Sven Olsen f.15.02.1866 i Fister, Rog. til Amerika, men når og kor hen?

Recommended Posts

Mariann Stokken

Er det nokon som kan finna igjen denne karen i Amerika? Eg har leita i utflyttarlistene etter han, men finn han ikkje, har også leita i emigrantar frå Kristiansand. Utreiste frå Stavanger er ikkje så enkel, men etter det eg kan sjå, er han ikkje der heller!

Krk.bok dåp, nr.9:

Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Fister i Hjelmeland, Klokkerbok nr. B 5 (1853-1892), Døde og begravede 1871-1873, Fødte og døpte 1866, side 36.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6370&idx_id=6370&uid=ny&idx_side=-38

Krk.bok konfirmasjon nr.6:

Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Fister i Hjelmeland, Ministerialbok nr. A 13 (1872-1886), Konfirmerte 1880, side 94.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6367&idx_id=6367&uid=ny&idx_side=-56

Endret av Mariann Stokken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann Stokken

Tusen takk for den   :-)

Då veit me (kanskje) at han var i Illinois i 1919......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tove Tjøstheim Eek

Jeg fant en kandidat på Ancestry . com i 1920 tellingen for Cook County, Illinois som kan være han, men siden jeg ikke abonnerer på denne tjenesten kan jeg ikke hjelpe mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann Stokken

Ja, eg har sett på ein i Cook Co, men det er ikkje lett å finna ut om det er rett....så eg trur denne vert for komplisert     :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.