Gå til innhold
Arkivverket

Anders Olson Øvrebø, fødd Hafslo 1862, sjømann, busett i England - lagnaden hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Anders Olson Øvrebø, fødd i Hafslo 10.10.1862, reiste heimefrå i ung alder, truleg som sjømann.

 

Eit skifte frå 1922 seier at han då "reiser tilsjøs".

 

Det vert på 1930-talet fortalt at Anders då var busett i England der han skal vera avliden utan å etterlata seg born!

 

Er det nokon som har tips å komma med når det gjeld å finna fleire opplysningar om lagnaden hans?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

PS: Spørsmål er ogso lagt ut i Arkivforum om Anders er nemnd i sjømannsruillane for Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok helt på bærtur, men legger det inn... fødested stemmer jo ikke, men er dette en skipsliste i folketellingen 1911??

 

Andrew Olsen
England and Wales Census, 1911

Name: Andrew Olsen

Event Type: Census

Event Date: 1911

Gender: Male

Age: 48

Birthplace: Bergeu Norway

Schedule Type: Vessel

Registration District: St Olave (Bermondsey)

Sub-District: Rotherhithe County: London
 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for eit svært so spennande innlegg!

 

Eg veit ikkje kven som er på bærtur; bortsett ifrå at årstidi vel ikkje er den rette, so er det i alle fall ikkje DU, Grethe.  Eg tykkjer denne Andrew Olson ser skikkeleg relevant ut.  Og, ja, det kan sjå ut som om dette er ei skipsteljing.  Hmm, lurer på om det finst andre opplysningar om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg ønskjer i kveld å henta fram att dette problemet då eg trur det må vera mogeleg å finna eit svar der ute på lagnaden til Anders!?

 

Ser ein på dødsfallsregisteret for England og Wales for perioden 1917-2006, fin me berre TO personar med namnet Andrew Olson.  Den eine, Andrew Goodwin Olson, var tydeleg soldat i andre verdskrigen og døydde i 1943, berre 20 år gamal.  Hin Andrew Olson døydde i Southampton, Hampshire Co., England i siste kvartal 1945.  Alderen er oppgjeven til 70 år (http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?rank=1&new=1&MSAV=1&msT=1&gss=angs-c&gsfn=andrew&gsln=olson&msddy=1935&msddy_x=1&msdpn__ftp=England&msdpn=3251&msdpn_PInfo=3-|0|0|3257|3251|0|0|0|0|0|0|&msdpn_x=XO&msdpn__ftp_x=1&cpxt=0&uidh=008&msddp=10&cp=0&pcat=BMD_DEATH&h=22377667&db=ONSDeath93&indiv=1&ml_rpos=1)!

 

Denne Andrew er rett nok litt i yngste laget, men dersom han var åleine og "gammal", kan det vel tenkjast dei ikkje visst so nøyaktig kor gamal han verkeleg var?

 

MEN, so tenkte eg å søka på Ovrebo i same register, og sjå kva eg fann (http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?rank=1&new=1&MSAV=1&gss=angs-c&gsfn=andrew&gsln=ovrebo&msddy=1935&msddy_x=1&msdpn__ftp=England&msdpn=3251&msdpn_PInfo=3-|0|0|3257|3251|0|0|0|0|0|0|&msdpn_x=XO&msdpn__ftp_x=1&cpxt=0&uidh=008&msddp=10&cp=0&pcat=BMD_DEATH&h=22425819&db=ONSDeath93&indiv=1&ml_rpos=1):

 

Name: Anderson O Ovrebo Birth Date: abt 1862 Date of Registration: Jun 1936 Age at Death: 74 Registration district: Newcastle upon Tyne Inferred County: Northumberland Volume: 10b Page: 103

 

Dette berre MÅ jo vera "vår" mann, eller kva meiner de?

 

Og skriv ein inn søk hjå ancestry.com etter Anders Ovrebo, får ein eitt treff; ein Anders Ovrebo skal i 1924 vera busett i Worcestershire, England, men sjølve innførsli får eg ikkje fram!  Kanskje andre har meir hell med seg?

 

http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?gl=ROOT_CATEGORY&rank=1&new=1&so=3&MSAV=1&gss=ms_r_f-2_s&gsfn=anders&gsln=ovrebo&msrpn__ftp=England&msrpn__ftp_x=1&cpxt=0&catBucket=rstp&uidh=008&cp=0

 

Nærmar me oss ei løysing ogso på dette problemet?  Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet på personen i Worcestershire er ikke på din mann, Ancestry roter sammen likt og ulikt når de lager treff basert på avisutklipp og lignende. Her ble det gjentagelse av ditt funn Lars, tror du har funnet din mann i Newcastle !

 

Det nærmeste jeg kom med et søk var denne:

 

England & Wales, Death Index, 1916-2007

Name: Anderson O Ovrebo

Birth Date: abt 1862

Date of Registration: Jun 1936

Age at Death: 74

Registration district: Newcastle upon Tyne

Inferred County: Northumberland

Volume: 10b

Page: 103

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kurt for siste innlegg!

 

Jau, eg er ganske so overtydd om at dette er rett mann.  Ifølgje slekti i Solvorn skal Anders ha vore ugift, so då manglar me vel ikkje so mykje anna om han enn ein nøyaktig dødsdato...  Korleis finn me den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.