Gå til innhold
Arkivverket

Utlogget av "Brukernes eget forum"


Karl Johnny Sommer
 Del

Recommended Posts

Hei - Er permanent pålegget dette forumet. Hvorfor ble jeg med et utlogget? Hadde forlagt mitt

passord, som jeg omsider fant. Er dette noe som skjer med faste intervaller? Mener jeg har opplevd dette før.Mvh Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.Kom plutselig ikke inn , måtte bruke en annen e-mail adr. og nå har jeg bare 11 innlegg mot før flere hunder, noen som vet hvor mine gamle innlegg er blitt av.

Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avansert søk er det tannhjulet til høyre for søkefeltet øverst på siden her.


Om du har abonnert på emnene du starter eller deltar i, skal de også ligge under Emner jeg følger i profilen.

(Mine innlegg er bare det siste årets innlegg.)

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - Hadde håpet på svar fra en av Moderatorene i "Digitalarkivet" om dette med utloggingen , for det må jo være en årsak?

Ser jo at det er flere med det samme problemet. Ingen stor sak, men hvorfor skjer det? Mvh Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det Berit, men er det ikke moderatorenes jobb, å følge med på hva som skjer på forumet. Forventer derfor svar på mitt

spørsmål,uten å måtte henvende meg til "Digitalarkivet" Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har nok med bruken av cookies (informasjonskapsler) å gjøre - i din nettleser. Du kan selv ha slettet informasjonskapsler, eller de kan ha gått tapt på andre måter i din nettleser.

 

Det kan også forekomme at du må logge inn på nytt med passord pga. fravær fra forumet over en viss tid. Noen nettsteder kan også ha en maksimal levetid på cookies, da vil man uansett måtte logge inn på nytt med passord etter en viss tid. Dette er i så fall begrensninger som programmereren har lagt inn i programvaren.

Endret av Inger Karin Haarbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.