Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebok for Espedalen, Flekke, Sogn og Fjordane


Kjell Arne Brudvik
 Del

Recommended Posts

Hei Leif,

 

Ja, jeg var inne på den linken - men fant ikke "Flekke" og da jeg ikke akkurat er særlig lokalkjent der så ble jeg litt usikker. Takker så meget for oppklaringen - da skal vi nå se om man ikke kan komme videre  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kommunereguleringa i 1990 hadde den gamle kommunen sokna Holmedal, Dale og Guddal. Både garden Espedal og bygda Flekke låg i Dale sokn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har tidlegare skanna kartet som høyrer til bygdeboka, og det er på 2,79 MB. No har eg "leika" meg litt, og har laga ein versjon som eg trur skal vere mogeleg å få lagt ut trass i Digitalarkivet si grense på 500 kB:

 

kart_fjalersoge_.zip

 

Dette er vel sett saman av gamle gradteigskart, som også kan lastast ned frå Statens Kartverk si teneste som gjeld gamle kart. Noko over midten ser ein dalsfjorden, og så går Flekkefjorden og Guddalsvassdraget på skrå nedover mot høgre. Områda nord for Dalsfjorden høyrer no til Askvoll og Gaular, men høyrde tidlegare til Holmedal og Dale sokn i Fjaler. Vestlegaste delen av kommunen utgjorde Holmedal. Soknegrensa mellom Holmedal og Dale kan sjåast midt i Flekkefjorden. (Tidlegare høyrde også gardane Haugland (Hovland ytre) og Hernes til Holmedal). Går ein vidare nedover langs vatna finn du Espedal på venstre sida. Går ein endå lenger finn du soknegrensa mot Guddal sokn, som var den søraustlegaste delen av kommunen.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for opplysningen, det hjalp meg på sporet. La også merke til at det dukket opp mange Igelkjønn når jeg leste igjennom kirkeboken; så her er man helt klart på dine jaktmarker  :D

Endret av Kjell Arne Brudvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.