Gå til innhold
Arkivverket
Harald L. Bakke

SF, Gloppen: Syskena Jacob (1759), Daniel (1763)og Malene (1768) Ananiasson/-datter

Recommended Posts

Harald L. Bakke

Dei tre sysknena Jacob Ananiasson f. 1759, Daniel Ananiasson f. 1763 og Malene Ananiasdtr. f. 1768 i Gloppen, Jacob på Sandane og dei to yngste på Hestenesøyr.

Foreldra var Ananias  Jakobson (f. Rønnekleiv)  og Ingeborg Rognaldsdatter Sandene.

Mora gifte seg  på nytt 1772 og flytte til Hunvik i Eid prgj.

Eg finn ikkje desse borna konfirmerte i Gloppen eller Eid, heller ingen av dei døde.

Nokon som har vore bort i desse andre stadar i landet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

For å ta med det vi veit - eller ikkje veit:

Faren, Ananias Jakobson, døydde på Hestenesøyra i 1768. Eg finn ikkje skifte etter han. Enkja, Ingeborg Rasmusdtr, gifte seg i 1771 med Rasmus Rasmusson Hunvik; det ligg i Eid. Han er det skifte etter i 1787, og der er Ingeborg si dotter Tora nemnd som ein kreditor, men ingen av dei andre.

Etter det har Ingeborg truleg flytta tilbake til Sandane, der ho bur hos dottera Ragnhild i 1801. Ho er då omlag 77 år gammal. Eg har ikkje funne henne død, og eg finn ikkje skifte etter henne.

Tora Ananiasdtr døydde i januar 1853, 99 år gammal. Eg finn ikkje noko skifte etter henne - heller ikkje uventa, som gammal legdslem har ho knapt nåla i veggen.

Eg har også sett etter skifte etter ugifte slektningar av Rognald og Ragnhild, men ikkje funne, så langt i alle fall.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Er det ingen som har funne desse syskena nokon stad?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.