Gå til innhold
Arkivverket

Nytt om Anne Sophie Gathorp og Johannes Torgersen, viet i Kbhvn 1776.


Litta
 Del

Recommended Posts

Hvem var det som i 2010 fikk hjelp angående dette parret ?

 

Egetlig het de Anna Maria Sophia Gadow og Johannes Terkelsen viet i Garnisons kirke.

 

Jeg har blitt kontaktet av en person som vet mer om Anna Maria og hennes foreldre og søsken.

 

Det er ikke sikkert at det var i dette forumet, men hvem vet :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så kjapp Ann-Mary !

 

Da kontakter jeg Lars, i tilfelle han ønsker kontakt med dansken for mer info, men ikke ser dette innlegget. Legger også en lenke i det opprinnelige temaet.

 

Takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Litta og Ann-Mary for at de tek opp att dette emnet frå 2010, som framleis står utan endeleg løysing!  Eg har no skrive til dansken som du Litta syner til, med kopi til deg!

 

Eg vonar at ho kan hjelpa meg med fleire opplysningar, men kunne du, Litta, senda med på ny innførsli frå FT1801 om (Johannes) Torgiørsen i København?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra DIS-Danmark om samme emnet: http://www.dis-danmark.dk/forum/read.php?7,672670,672763

 

Re: Vielse 1776, Garnisons sogn, opslag 51, 1769-1815
Indsendt af: Thomas Kryhlmand (IP Logget)
Dato: 18/07-10 10:49

 

Jeg fægter mig frem med dette mangelfulde forslag: 

Johannes Thorgersen Mousq (musketér) v. 
Nord. Leibreg. unter d. Leib. Comp.(det nordiske livregiment under livkompagniet) 
Anna Sophia Gathorps Tochter 
Testes: 
Diedrich Franz Wolf wohnh. i(n) der 
Schmiedes Herberge; (bosiddene i smedeherberget) --- 
Peder Friedrich Witte, Wirth vom 
Rothschilds Krug 
verl. d. 19 Jul. 
cop. d. 9 Aug.
 

Vielsen findes også i kirkebogen 1769-1815, opslag 28 - spalte 2 øverst (tyske menighed), 

Johann Thorgersen, beym ---- 
--- Leib Comp. 
Anna Maria Sohia Godadtr.
 

Så her er ikke megen hjælp at hente . . . 

VH Thomas

 

 

?

 

Samtlige personer i husstanden

 

København, København (Staden), Klædebo Kvarter, Klædebo Kvarter, Matr. 189, 845, FT-1801, A5033

 

Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:

Peder Pedersen Ørum 42 Gift Huusbond Arbeidsmand

Lisbeth Maria Holm 32 Gift hans Kone

Peder Ørum 6 Ugift deres Søn

Lene Margrethe Ørum 4 Ugift Deres Datter

Johanne Marie Wulff 80 Enke Madmoder Almisse

Anne Marie Sophie Torgiørsen 48 Enke Madmoder Wadskekone

Anne Frideriche Torgiørsen 10 Ugift hendes Datter

Inger Christine Dorothea Torgiørsen 6 Ugift hendes Datter

 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for nye spennande innlegg!

 

Særleg var denne innførsli frå FT1801 interessant:

 

Anne Marie Sophie Torgiørsen 48 Enke Madmoder Wadskekone

Anne Frideriche Torgiørsen 10 Ugift hendes Datter

Inger Christine Dorothea Torgiørsen 6 Ugift hendes Datter

 

Dette er heilt openberrt same huslyd, og hjå FamilySearch finn eg denne fødsli:

 

Name: Inger Christiane Dorethee Torgersen

Gender: Female

Christening Date: 03 May 1795

Christening Place: Garnison, København, København, Denmark

Birth Date: 16 Apr 1795

Father's Name: Jochum Torgersen

Mother's Name: Anne Marie Sophie Gade

 

denne:

 

Name: Anne Friedrike Johansdatter

Gender: Female

Christening Date: 31 Oct 1790

Christening Place: Garnisons, København, København, Denmark

Father's Name: Johan Torgersen

Mother's Name: Anne Marie Groth

 

og denne:

 

Name: Johanne Juliane Marie Joh.sdatter

Gender: Female Christening Date: 10 Sep 1784

Christening Place: Garnisons, København, København, Denmark

Father's Name: Joh. Torkelsen

Mother's Name: Anne Marie Sophie Wolf

 

Her er tydeleg vigsli til denne siste jenta;

 

Name: August Behr

Spouse's Name: Johanne Juliane Marie Torkelsen

Event Date: 25 May 1810

Event Place: Garnisons Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

 

Men eg er litt usikker på om denne Johanne Juliane Marie verkeleg høyrer til denne huslyden...

 

Elles hadde det vore spennande å sjå kva som er oppgjeve som yrket på far deira...

 

Ein ny stor takk for hjelpi med denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Litta for nytt interessant innlegg!

 

På bakgrunn av namn, alder og oppkallingi av mori Elisabeth er eg no overtydd om at Johannes Torgersen alias Johannes Torkelsen MÅ vera mannen me leiter etter, og eg har sett opp eit manuskriptutkast for Johannes og huslyden hans:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Johannes Torgerson alias Johannes Torkelsen, døypt i Luster 14.3.1745, flytte sist på 1760-talet som soldat til København og gifte seg i Garnisonskyrkja i København 9.8.1776 med Anna Maria Sophia Christiansdotter Gadow, dotter av Christian Gadow og Johanna Barbara, døypt i St. Petri, København 25.8.1755.

 

##### (yrket hans? – arbeidamann – sidan porselensfabrikkarbeidar?)

 

##### (dato og stad for dødsfallet hans? – København mellom 1795 og 1801)

 

##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – København etter 1801)

 

Dei fekk fem døtrer i lag:

 

a. Anna Elisabeth Torkelsen, f.

 

     ##### (dato og stad for fødsli hennar? – kring 1777!)

 

     ##### (nemnd 1787 – lagnaden hennar?)

 

b. Else Marie Torkelsen, f.

 

     ##### (dato og stad for fødsli hennar? – kring 1781!)

 

     gifte seg i Garnison, København 22.5.1803 med Johannes Hanssen Dryberg,

 

     ##### (vidare biografi? – minst to døtrer:

            * Anna Dorothea Elisabeth Dryberg, døypt Garnison, København 26.12.1803

            * Johanne Jacobine Dryberg, døypt Vor Frue, København 15.5.1814)

 

c. Johanne Juliane Marie, kjend som Juliane Torkelsen, døypt i Garnison, København 10.9.1784, gifte seg i Garnison, København 25.5.1810 med August Behr,

 

     ##### (vidare lagnad? – minst fire born:

            * Harald Julius Leopold Behr, døypt St. Petri, København 22.2.1812

            * Emilie Caroline Fredrikke Behr, døypt St. Petri, København 11.1.1818

            * Sophia Florentina Theresa Behr, døypt St. Petri, København 3.7.1820

            * Peter Maximilan Waldemar Behr, døypt St. Petri, København 7.9.1822)

 

d. Anna Fredrikke Torkelsen, døypt i Garnison, København 31.10.1790,

 

     ##### (nemnd 1801 – lagnaden hennar?)

 

e. Inger Christiane Dorothea Torkelsen, f. i Garnson, København 16.4.1795,

 

     ##### (nemnd 1801 – lagnaden hennar?)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Dette er ein spennande huslyd, og om nokon greier finna fleire detaljar, ville eg setja stor pris på det!  Særleg er eg nysgjerrig på:

 

* Dødsfalli til Johannes og Anna Maria Sophia?

 

* Kva yrke Johannes hadde ved dåpen til dei to yngste døtrene?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Gadow was born in 1714.
Christian married Johanna Barbara Wester on month day 1742, at age 28 at marriage place.
They had 8 children: Johanna Dorothea GadowJohan Bejamin Gadow and 6 other children.
Christian passed away of cause of death on month day 1770, at age 56 at death place.
He was buried on month day 1770, at burial place.
 
 
Fra FS:
 
 
Johanna Barbara Wester
mentioned in the record of Christian Jado and Johanna Barbara Wester
Name: Christian Jado Spouse's Name: Johanna Barbara Wester Event Date: 26 Jun 1742 Event Place: Sankt Petri,Kobenhavn,Kobenhavn,Denmark
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for nytt spennande innlegg!

 

Etter dette er opphavet til Anna Maria Sophia Gadow etter kvart kome på plass, men enno er det eit par detaljar som eg gjerne skulle hatt greie på...:

 

* Kva yrke hadde Christian Gadow?  Kan han ha vore skreddar (schneider)?

 

* Kva heitte far til Christian Gadow til førenamn?

 

* Kva heitte far til Johanna Barbara Wester til førenamn?

 

Elles vonar eg sjølvsagt på at nokre av dei andre detaljane, særleg når det gjeld dødsfalli til Johannes og Anna Maria Sophia, etter kvart vil dukka opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 ##### (vidare lagnad? – minst fire born:

            * Harald Julius Leopold Behr, døypt St. Petri, København 22.2.1812

 

?

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:FK47-FZJ

 

Harald Leopold Julius Beer
mentioned in the record of Harald Leopold Julius Beer and Sophie Eline Hyldgaard

Name: Harald Leopold Julius Beer Birth Date: 1811 Age: 47 Spouse's Name: Sophie Eline Hyldgaard Spouse's Birth Date: 1819 Spouse's Age: 39 Event Date: 13 Sep 1858 Event Place: Sankt Knud,Odense,Odense,Denmark

 

 

Samtlige personer i husstanden

 

Aalborg, Fleskum, Aalborg Købstad, Adelgade, 487b. Forhuset, 1266-F2, FT-1860, D5559

Navn:  Alder:  Civilstand:  Stilling i husstanden:  Erhverv:  Fødested:

Harald Julius Beer 39 Gift fattighusbestyrer   Kjøbenhavn

Sophie Elline Beer. født Hylgaard 38 Gift hans kone   Lindberggaard

Maren Sørensen 27 Ugift tjenestepige   Frederikshavn

 

Harald Julius Beer
mentioned in the record of August Frederik Beer
Name: Harald Julius Beer Gender: Male Wife: Sophie Hyldgaard Child: August Frederik Beer
Other information in the record of August Frederik Beer
from Denmark, Baptisms

Name: August Frederik Beer

Gender: Male

Christening Date: 13 May 1860

Christening Place: VOR FRUE,AALBORG,AALBORG,DENMARK

Birth Date: 09 Dec 1859

Father's Name: Harald Julius Beer

Mother's Name: Sophie Hyldgaard

 
Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 * Peter Maximilan Waldemar Behr, døypt St. Petri, København 7.9.1822

 

Peter Maximilian Waldemar Behr

 

Name: Peter Maximilian Waldemar Behr Spouse's Name: Kirstine Meyer Event Date: 02 Aug 1850 Event Place: Trinitatis,Kobenhavn,Kobenhavn,Denmark

 

Name: Peter Maximilian Waldemar Behr Birth Date: 1823 Age: 29 Spouse's Name: Karen Marie Olsen Spouse's Birth Date: 1824 Spouse's Age: 28 Event Date: 28 May 1852 Event Place: Holmens Sogn,Kobenhavn,Kobenhavn,Denmark Spouse's Father's Name: H. C. Olsen

 

 

København, København (Staden), Kompagnistræde, Kompagnistræde 2, 61, 107, FT-1880, D4365

Navn:  Alder:  Civilstand:  Stilling i husstanden:  Erhverv:  Fødested:

Peter Valdemar Beer 57 Gift Husfader Urtekræmmer København

Marie Beer 55 Gift Hustru   København

Alma Dagmar Holm 23 Ugift Hustrus Søsterdatter   København

Nielsine Marie Nielsen 22 Ugift   Tjenestepige København

 

 

København, København (Staden), Kompagnistræde (Lige numre), No. 2, Matrikel 61, Stuen, 1, FT-1885, D3268

Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:

Peter W. Beer 63 Gift Husfader Urtekræmmer Kjøbenhavn

Marie Beer 60 Gift Husmoder Kjøbenhavn

Alma Degnkolv 27 Ugift Datter Kjøbenhavn

Hermann C. J. Kruse 26 Ugift Handelsbetjent Kjøbenhavn

Hans Laurits Rasmussen 20 Ugift Lærling Kjøbenhavn

Chresten Olsen 20 Ugift Karl Gjentofte

Anna Jørgensen 21 Ugift Tjenestepige Kjøbenhavn

 

 

____________________________________________________________________________________________

 

København, København (Staden), Strand Kvarter, Strand, Læderstræde 38, mellembygningen, stuen, 252, FT-1850, B8182

Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:

 

Andreas Frederik Raasleff 53 Enkemand?? ved den kongelige lande over ?? hof og stads?? Kjøbenhavn

Emil Frederik Constantin Raasleff 13 Ugift hans søn Kjøbenhavn

Juliane Marie Beer født Thorkildsen 65 Enkehuusbestyrerinde Kjøbenhavn

Theresia Florentine Sophia Beer 26 Ugift hendes datter Kjøbenhavn

Dorthea Christine Svendsen 23 Ugift tjenestepige Kjøbenhavn

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 * Emilie Caroline Fredrikke Behr, døypt St. Petri, København 11.1.1818

 
Emilie Caroline Beer
mentioned in the record of Carl Andreas Islin and Emilie Caroline Beer
Name: Carl Andreas Islin Birth Date: 1820 Age: 31 Spouse's Name: Emilie Caroline Beer Spouse's Birth Date: 1818 Spouse's Age: 33 Event Date: 31 Oct 1851 Event Place: København, København, Denmark

 

Name: Alexander Islin Gender: Male Christening Date: 16 Jun 1861 Christening Place: TRINITATIS,KOBENHAVN,KOBENHAVN,DENMARK Birth Date: 20 Dec 1860 Father's Name: Carl Andreas Islin Mother's Name: Emilie Caroline Beer

 

Finner også dette: http://www.boghandlereidanmark.dk/index.php?id=967&medarbejdernummer=376&p_mode=medarbejder&cHash=b7e89ff29df4e4e4adddbce8c052e533:

 

Islin, Frederik Carl Christian

(6.10.1853 - 25.4.1919) søn af malermester Carl Andreas Islin og Emilie Beer. Lærling og medhjælper hos Vilhelm Tryde 1867-83. – Gift 22.5.1885 med Julie Asta Bjørn (f. 22.10. 1860) datter sadelmager Chr. Bjørn og Louise Gall. (Dolleris IV) + Nord. Boghtid. 15.10.1908 + Dansk Bogh.t. 5.5.1939).

 

Det er også en del om Islin/Isslin her: http://ddd.dda.dk/nygaard/visning_billed.asp?id=172261&sort=f

 

Litt mer: http://www.myheritage.com/names/carl_islin

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk, Grethe, for fleire nye flotte innlegg om denne huslyden!  Det er heilt tydeleg Johannes har mange etterkomarar i Danmark (og sikkert òg andre stader).

 

Særleg spennande er det at du har finne att Juliane Marie f. THORKILDSEN i FT1850.  Kan henda er Thorkildsen den "korrekte" namneformi i Danmark?

 

Det er ikkje naudsynt å følgja ætti lenger fram i tid, men utfyllande opplysningar om dei fem døtrene og ektemakane deira hadde vore godt å få på plass...

 

Nok ein kjempetakk for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad at det kom så mye ut av dette ;-)  

 

Det fremgår klart at jeg tok feil angående Johannes i 1801-tellingen og skjønner ikke helt hvordan jeg kunne finne ham der - siden han visseligen var død :-)

 

Uansett viser det seg at det lønner seg å være tålmodig, for pludselig er det en annen som sitter med svarene og som kanskje tar kontakt. Så takk til Dorte i Danmark !

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Litta for nytt innlegg!

 

Eg er heilt samd med kva du seier,. Litta.  Eg har opplevd liknande hendingar meir enn ein gong, og eg har døme på at det har vart meir enn 25 år før løysingi ein gong dett frå himmelen!

 

Eg har i kveld sete i fleire timer og leitt etter fødslene til dei to eldste døtrene i denne huslyden.  Eg har bladd gjennom kyrkjebøkene for fødde for Garnisonskyrkjene i København, både den danske og den tyske, men utan resultat.  Johanne Juliane Marie og Anne Fredrikke vart døypte i den tyske Garnisonskyrkja, medan Inger Christiane Dorothea vart døypt i den danske Garnisonskyrkja.

 

Og endeleg, etter ny møysommeleg leiting, fann eg dødsfallet til Johannes Torgersen i Garnison, København 21.5.1800, 52 år gamal!  Kanskje nokon greier å finna fleire av dei datoane som manglar?

 

Dei danske kyrkjebøkene ligg på FamilySearch...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig morsomt å finne opplysninger som kan bidra til å løse problemer - om ikke helt - så langt på vei. Det jeg synes er dumt med Dansk Demografisk Database og folketellingene der, er at man må vite hvor folk er født eller bosatt, for å søke etter dem.... Digitalarkivet gir mulighet for søk på personer uten å fylle ut amt/herred/kommune/prestegjeld, og det er til stor hjelp, hvis for eksempel det viser seg at folk har flyttet på seg... Men noen ganger forsvinner folk bare inn den berømte høystakken, uansett hvor mye man leter etter dem....!

 

Men uansett: DDD, Nygaards sedler osv er til stor nytte og så er det nyttig og spennende å gjøre seg kjent med ulike baser og ressurser på leting etter folk. 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig morsomt å finne opplysninger som kan bidra til å løse problemer - om ikke helt - så langt på vei. Det jeg synes er dumt med Dansk Demografisk Database og folketellingene der, er at man må vite hvor folk er født eller bosatt, for å søke etter dem.... Digitalarkivet gir mulighet for søk på personer uten å fylle ut amt/herred/kommune/prestegjeld, og det er til stor hjelp, hvis for eksempel det viser seg at folk har flyttet på seg... Men noen ganger forsvinner folk bare inn den berømte høystakken, uansett hvor mye man leter etter dem....!

 

Men uansett: DDD, Nygaards sedler osv er til stor nytte og så er det nyttig og spennende å gjøre seg kjent med ulike baser og ressurser på leting etter folk. 

 

Jeg er enig med deg, Grethe i at DA gir mye bedre søkemuligheter og jeg har mange ganger vært frustrert over de vanskelighetene jeg har møtt ved søk i de danske folketellingene. Nå skal det sies at det går an å søke i flere amter samtidig, slik at man kan dekke landet i et par søk, men det kreves en del trening ;-)

 

Til gjengjeld er min erfaring at man generelt var mer tro mot stavemåten på navn og endelser i Danmark enn her i landet. Og som vi vet, så gjør øvelse mester.

 

Den største fordelen i Danmark er at der er så mange flere folketellinger og det gjør det enklere å følge personene, når man først har funnet dem  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Litta for interessante kommentarar!

 

Eg har alltid hatt vanskar med desse danske kjeldene (stikkord Java), men eg har oppdaga at dei held på med digitalisering, ikkje berre av folketeljingane, men ogso av kyrkjebøker.  I mellomtidi er kyrkjebokfilmene attgjevne hjå FamiySearch.  Diverre er det dårleg med innhaldsforteikning, som medfører mykje blaing - og leiting, og om ein treng arbeida med København, har me jo òg problemet med at byen er so STOR med so mange kyrkjelydar...

 

MEN, mange av dåps- og vigselsprotokollane synest vera registrerte hå FamilySearch, so leiting i originalprotokollane er ikkje alltid naudsynt.  Eg har til dømes finne dei tre yngste borni etter Johannes Torgerson i dei to Garnisonskyrkjelydane, som stemmer med FamilySerach, medan dei to eldste manglar båe stader...  Ein eller annan stad må vel ogso dei vera døypte, men kvar skal me leita etter dei?

 

Elles er blaingi i dødsfallsprotokollane for Garnisonskyrkjelydane i København ei spennande oppleving.  Her finst det tydeleg fleire nordmenn eller soldatar frå norske regiment.  Under leitingi etter Johannes Torgerson i aftes fann eg fleire "mistenkelege" namn, som til dømes:

 

* Christopher Solvestsen Dversdahl, "fødd i Gaupne, Bergenhus", døydde av sott 1.10.1797, 33 år gamal.

 

Nokon slik person finn eg ikkje, men han er nok identisk med Christen Erikson Dvergedal, døypt i Sogndal 2.7.1767 som son av Erik Sølfestson Dvergedal.  Dei var kanskje ikkje so nøye med at namni vart rett skrivne...

 

Elles vonar eg på gode tips eller hjelp til å finna dødsfalli til Anna Maria Sophia f. Gadow og dei fem døtrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else Marie Torkelsen, f.

 

     ##### (dato og stad for fødsli hennar? – kring 1781!)

 

     gifte seg i Garnison, København 22.5.1803 med Johannes Hanssen Dryberg,

 

     ##### (vidare biografi? – minst to døtrer:

            * Anna Dorothea Elisabeth Dryberg, døypt Garnison, København 26.12.1803

            * Johanne Jacobine Dryberg, døypt Vor Frue, København 15.5.1814)

 

 

 

København, København (Staden), Sankt Annæ Øster Kvarter, Amaliegade 128, Nybygningen, Lemmestuen No. 11, No. 11, 600, FT-1840, C4387

Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:

Peder Jacobsen 42 Separeret Sandgraver

Albinus Georg Ludvig Krause 18 Ugift Hoboist

:

:

Johannes Dryberg 60 Enkemand Skomagersvend

Johan Andreas Grammelstroph 34 Ugift forhen Lem paa St. Hans HospitalChristian :

:

Inger Erichsen63EnkeGangkone

 

 

København, København (Staden), Sankt Annæ Øster Kvarter, Københavns Almindelige Hospital, Amaliegade No.128, , FT-1845, C3485

 

Navn:  Alder:  Civilstand:  Stilling i husstanden:  Erhverv:  Fødested

Johannes Dryberg  66  Enkemand    Hospitalslem, Skomagersvend  Kjøbenhavn

 

Det ser i alle fall ut som Else Marie var død før 1840, for det må vel være ektemannen jeg finner som enkemann i folketellingen 1840 og i 1845. 

 

Jeg får også treff på enkemann Johannes Dryberg i folketellingen 1850:

 

Navn: Johannes Dryberg   Køn: M   Alder: 71   Civilstand: Enke
Erhverv: skomagersvend   Fødested: Kjøbenhavn

Kilde: FT-1850  Amt: København   Herred: København (Staden)   Sogn: Sankt Annæ Øster Kvarter   Stednavn: Amaliegade, Kjøbenhavns almindelige hospital
Matr.nr/adresse: Amaliegade 127 og 128, ny bygningen 11   Husstands-/familienr: -  Indtastningsnr: B5743   Løbenr.: 4137
Kommentarer: lemmer paa Almindeligt Hospital - nr.54

 

 

Finner denne siden: http://www.danbbs.dk/~stst/kbh_kbg_reg/foedte_cd.txt

 

B: Anne Dorthea Elisabeth Født: 05.09.1808
F: Johannes Dryberg - skomager & borg.art. Døbt: 02.10.1808
M: Else Marie Terkelsen Sogn: Helligånd
Anm: i KOMPAGNISTR.71 KBog: 1-6-10

B: Anne Dorthea Elisabeth Født: 01.12.1803
F: Johannes Dryberg - borg.art. Døbt: 26.12.1803
M: Else Marie Torkelsen Sogn: Garnison
Anm: Mor THORKILDSEN ? KBog: Ty 1-19-9 

 

 
Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for spennande oppfølgjande innlegg om huslyden til Else Marie Dryberg!

 

Etter dette ser det ut til at Else Marie og Johanne Juliane Marie er vortne buande i København.  Kva lagnad dei tre andre søstrene fekk, er framleis ukjend.  Kanskje døydde dei alle i ung alder?

 

Det vert nok vanskeleg å komma so mykje lenger i denne huslyden utan mange timer med blaing i kyrkjebøker, men eg er sjølvsagt svært interessert og takknemlig for all hjelp eg kan få!  Og kvar einaste detalj er gull verd for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eg har i dag «reinska opp» i dette gamle emnet frå 2014 og legg ut saki som nytt tema med nokre nye opplysningar og eit «omstrukturert» manuskript:

 

 

Eg vonar på bistand til å tetta fleire hòl i denne biografien og takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.