Gå til innhold
Arkivverket

Slekt i Østfold - kvar finn eg opplysningar?


Knut Rage
 Del

Recommended Posts

For ein stakkars vestlending med aner i Østfold er det ikkje så enkelt å orientera seg - slekta er særleg konsentrert til Trøgstad og Askim. Bygdebok for Eidsberg og Mysen og gårdshistorie for Askim har vore til god hjelp, samt sjølvsagt Digitalarkivet, men eg saknar meir litteratur. Min mors morfar var Anton Kristensen Ødegaard (1856 - 1928), som i 1899 grunnla Indre Smaalenenes Avis. Kort sagt - er interessert i tips om slekt og litteratur med opplysn. om folk og gardar frå 1700-tal.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - 

 

Takk for tips! Ja, det har eg gjort - eg er til og med biblioteksjef, så det kan eg alt om. Men det finst få gards- og ættesoger o.l. frå Østfold, det er personar bakover frå midten av 1700-talet eg er på leit etter. Eg har heller ingen kjennskap til etterkomarar pr i dag. Og når ein bur i ein kommune utanfor Bergen er det langt til Østfold. Men eg går på med krum hals. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ja da vet du mye mer enn meg -

 

Jeg forstår vi er bortskjemte her i Trondheim med Gunnerusbiblioteket ,som har alt mulig rart av gards- og ættebøker og masse annet snadder fra hele landet :rolleyes:

 

Lykke til, og forøvrig kan jeg anbefale en tur til Østfold, det er mange fine steder der :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvem gårder som du har slekt fra, men Tore Nygaard har en fin slektside fra bla. Askim og Trøgstad.

http://www.tore-nygaard.com/

Sikkert eit nyttig tips som eg ikkje har sjekka ut enno! Spørsmålet blir jo kva ein gjer når bygdebøker ikkje finst og kyrkjebøker tar slutt (sjølv om det er litt å gå på enno). Skal nøsta opp i denne tråden. Helsing Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.