Gå til innhold
Arkivverket

Forfattaren Alf Martin Jæger (1895-1967)


Runar Jordåen
 Del

Recommended Posts

Eg er på jakt etter informasjon om Alf Martin Jæger (1895-1967), forfattar, lærar og journalist. Han var fødd i Alta 1. september 1895 og døydde i 1967. Har informasjon om foreldra (og dåp og konfirmasjon) og kor han budde i 1900 og 1910. Eg er på jakt etter mest mogleg meir informasjon om han, kor han har budd og spor i arkiva.

Elles veit eg følgjande om Jæger: Han gjekk på Tromsø lærerskole og var vikarlærar i Vik og Sogn og i Balsfjord. Deretter var han lærar i Lenvik (1920) og frå 1921 i Skjervøy. Her var han med i skulestyret og kommunestyret for Arbeidarpartiet. Han gav ut tre romanar og var ein aktiv skribent, særleg i Nordlys der han var bokmeldar i ei årrekke. Seinare (etter krigen?) flytta han til Vågan i Nordland og Berg i Senja.(Opplysningar henta mellom anna frå "Norske skolefolk" og frå søk på bokhylla.no).
 

Jæger gifta seg i Skjervøy 23. desember 1935 med Aagot Georgine Josefsen (1896-1964). Ho var og lærar og tok lærerinnekurs i Tromsø i 1918. Ho var mellom anna lærar i Karlsøy, Lyngen og Flakstad (Nordland). Alf Martin Jæger døydde 1. februar 1967 og er gravlagd i Saltdal. Han gav ut tre romanar og skreiv flittig i ulike aviser.

Då eg har planar om å skriva om Jæger er eg takknemleg for alle tips og leietrådar om han. Spørsmål eg treng svar på er: Kva tid flytta han frå Skjervøy? Kor lenge budde han i Vågan og  Berg? Budde han andre stader seinare før han flytta til Saltdal? Eg ønsker dessutan å komma i kontakt med folk som har kjent Jæger, men veit ikkje heilt kor eg skal byrja.

 

Med venleg helsing

Runar Jordåen

Endret av Runar Jordåen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg har funnet noen brev hans sendte til min farmor året før han døde. Her skriver han litt om livet sitt og sin interesse for litteratur. Hvis du har en mailadresse kan jeg scanne dem over til deg!

 

mvh torill eide nilsen

torilleidenilsen@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.