Gå til innhold
Arkivverket

Forsiden til Arkivverket vil ikke stoppe innlastingen


Olaf Larsen
 Del

Recommended Posts

Jeg vet ikke om dette er riktig forum, for det gjelder lasting av siden ved åpning av http://www.arkivverket.no. Den siden vil aldri stoppe å laste opp, den kan bli gående uendelig lenge hvis jeg ikke klikker i menylinjen for å stoppe innlastingen.  Dette har pågått i lengre tid, så jeg lurer på om det kan ha blitt lagt lenker på forsiden til Arkivverket som ikke laster ferdig? Det er kun ovennevnte adresse det gjelder, alle andre side laster normalt.

Er det andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det henger litt når sida forsøker å lese platform.twitter.com, men den laster ferdig etter 7-8 sekunder (Firefox). Tweet-boksen er vel ganske ny?

Endret av Jørgen M. Steen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset fra Jørgen, det stemmer nok at det er twitter-boksen som er problemet. Når min Firefox åpner riksarkivets side, laster den fort fedig. Etter noen sekunder kommer twitter-linken opp, og da slutter den ikke å laste i det hele tatt, kverna bare går og går. Jeg bruker f.ø. Linux.

Det er vel ikke normalt at den ikke stopper lastingen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk ekspertise har sett på dette og det er ikke noe de kan gjøre. Mest sannsynlig er det heng pga Twitter, slik det er antydet. Som du nok har oppdaget så har ikke dette konsekvenser for bruken av nettsidene slik at det er bare å ignorere denne feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.