Gå til innhold
Arkivverket

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Jeg ønsker å takke alle for året som har gått og for all hjelp jeg har fått. Så ønsker jeg alle i DA, både brukere og de som arbeider der, en riktig hyggelig jul og et godt og fredelig nytt år.

 

Hilsen Berit

Endret av Berit Knudsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg også på her og ønsker dere alle en riktig god jul og ett godt nytt år, og takker med det samme for all god hjelp og gode diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til deg, Berit, og alle andre som har hjulpet meg i året som snart er over.

Selv har jeg klart å knekke et par vriene slektsnøtter i løpet av året, men maaaange gjenstår.....

 

God jul og godt nytt år ønskes dere alle :D

mvh. Astrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for julehilsen, Berit! Jeg ønsker alle EN RIKTIG GOD JUL OG ALT GODT I DET NYE ÅRET! 

 

Det blir også spennende å følge sesong 3 av "Hvem tror du at du er", som starter 1. nyttårsdag med advokat Geir Lippestad og blir etterfulgt av Jon Almaas søndag 4. januar:

 

http://www.nrk.no/presse/programomtaler/hvem-tror-du-at-du-er_-sesong-3-_1_8_-1.12088654

 

http://www.nrk.no/presse/programomtaler/hvem-tror-du-at-du-er-_-sesong-3_-_2_8_-1.12093634

 

Grethe  

 

 

 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til deg også Berit.

Så ønsker jeg alle flinke hjelpere og brukere av forumet EN RIKTIG GOD JUL og GODT NYTT ÅR. :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på med ønske om god jul til alle på forumet, og vil også med dette minnes to gode og respektable debattanter og godt vennskap

og gode hjelpere tildels utenfor forumet ved Kjetil Sigvart Eidskard og Arne Solås som har gått bort i året som har gått og begge to savnes.

Men hvil i fred begge to! 

 

Ønsker alle i forumet ei god jul og takk for hjelp i året som har gått!

 

Mvh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin gest å minnes de som ikke lenger er blant oss når året ebber ut. Takk til Reidar som gjorde oss oppmerksom på dette, (som jeg ikke visste fra før.)

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil med dette ønskja alle gode vener, hjelparar og meddebattantar, administratorar såvel som frivillige, bygdebokskrivarar og slektsforskarar som amatørar og gjester, entusiastar som nyfikne, ei riktig God Jul og fredeleg romjul (- med eller utan rom) ;)

 

Måtte det komande året bli minst like bra som dette som vi no er i ferd med å legga bak oss, og by på minst ei 'Aha!-oppleving' og to 'Endeleg, Yes!-opplevingar' her i dette fora for oss alle i 2015. Sopass skal vi no unna kvarandre - og ikkje minst oss sjølv :)

Endret av Terje Hatvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.