Gå til innhold
Arkivverket

William Patrick McPherson (1873-1934) - skodespelar og filmmakar i Hollywood, CA - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Albert J. Anderson (1878-1912), fødd i Chicago, IL, men med far frå Hafslo i Sogn, gifte seg i Los Angeles, CA 2.4.1904 med Sadie Irene Clybourne, fødd i Plaines, IL i juni 1884.  Som enkje gifte ho seg att i Los Angeles, CA 27.9.1912 med denne karen:

 

William Patrick McPherson, fødd i Skotland 26.1.1873, utvandra i 1892 eller 1893(?) og avliden i Los Angeles, CA 14.6.1934.  Sadie døydde same staden 12.10.1936.

 

Denne William var fotograf og sidan skodespelar og kameramann i Hollywood, CA, og han er mellom anna nemnd som medspelar i "Leave it to Susan" frå 1919 (http://www.imdb.com/name/nm0574268/bio?ref_=nm_ov_bio_sm).

 

Eg har dei opplysningane eg treng om Albert Anderson, men treng hjelp til følgjande:

 

* Er det mogeleg å finna nøyaktig fødestad i Skotland for William Patrick McPherson?

 

* Er det mogeleg å påvisa nøyaktig utvandringsår for William Petrick McPherson?

 

Eg manglar òg ein nøyaktig fødselsdato for Sadie Irene Clybourne alias Sarah Clybourn, men dette vert truleg vanskeleg å finna...

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no lukkast i å  finna dei opplysningane eg treng om Sadie Irene Clybourne (Anderson) McPherson, og i dag har eg motteke ein kopi av dødsattesten til William Patrick McPherson.

 

Denne syner at William var fødd i Glasgow, Scotland, men namni på foreldri hans er ukjende.

 

Er det nokon som har ekspertise i å forska på passasjerlister til Amerika?  Kanskje kan utvandringi til William Patrick McPherson finnast kring 1892-1893?

 

Eg takkar på ny so mykje for alle gode tips!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at emigrasjonen skjedde i 1892/1893?

Her er en Wm McPherson f. 1873 som emigrerte i 1889, kanskje sammen med en bror John.

 

Name: John McPherson (20)
Name: Wm McPherson (16)
Date of Departure: 15 Mar 1889
Port of Departure: Glasgow
Date of Arrival: 26 Mar 1889
Port of Arrival: Halifax, Nova Scotia, Canada
Vessel: Siberian
Destination: Winnipeg, Manitoba?
 
Entry 19 + 20:
 
e003676425.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Jan Peter for spennande melding!

 

Nei, eg er ikkje sikker på utvandringsåret til William Patrick McPherson.  Det eine årstalet (1893) er oppgjeve i 1920, medan det andre (1892) er oppgjeve i 1930.  Men går ein til FT1910, då William McPherson framleis var ugift, er utvandringsåret oppgjeve til 1880!

 

No lyt me hugsa at dei oppgjevne utvandringsåri i amerikanske folketejingslister er INNVANDRINGSÅR til U.S.A., d.v.s. ogso utvandringsår frå CANADA, og ser me nærare på denne passasjerlista frå 1889, so utvandra dei til Winnipeg, MB!  Kanskje er William registrert som innvandra til Amerika frå Canada eit par år etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.