Gå til innhold
Arkivverket

Kyrkjebokoppslag i Aabenraa på Jylland, Danmark?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Under emnet om fargarmeister Henrik Carl Christian Goebel (http://forum.arkivverket.no/topic/193967-fargarmeister-henrik-carl-christian-goebel-1822-1895-p%C3%A5-arna-ullvarefabrikk-f%C3%B8dd-i-rendsburg-i-tyskland-detaljar-om-f%C3%B8dsli-f%C3%B8rste-kona-dansk/?hl=%2Bgoebel#entry1641943) la eg for eit par dagar sidan under innlegg #5 inn spørsmål som krev oppslag i danske kyrkjebøker.  Eg har no plukka desse spørsmåli ut i eige tema for å trekka merksemd frå ekspertane våre på danske kjelder og vonar på hjelp!  Eg attgjev frå nemnde debatt:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Nye spørsmål om denne huslyden gjeld:

 

* Dato og stad for vigsli til Henrik Carl Christian Goebel og første kona Christine Marie Brodersen?  Kan det vera ho som står brur i Aabenraa i Danmark 19.1.1852 (der mannen ikkje er oppgjeven)?

 

Spouse's Name: Maria Brodersen

Event Date: 29 Jan 1852

Event Place: Åbenrå, Åbenrå, Denmark

Indexing Project (Batch) Number: I03059-1 ,

System Origin: Denmark-EASy ,

GS Film number: 42715 ,

Reference ID: bk 1 p 40

 

* Dato og stad for fødsli til denne første kona til Henrik Carl Christian Goebel, Christine Marie Brodersen?  Kan det vera ei av desse, båe fødd i Aabenraa i Danmark kring 1833?

 

Name: Maria Christina Brodersen

Gender: Female

Christening Date: 03 Nov 1833

Christening Place: BOV, AABENRAA, DENMARK

Father's Name: Christian Thomas Brodersen

Mother's Name: Anna Christina Jensen

Indexing Project (Batch) Number: C22405-2 ,

System Origin: Denmark-ODM ,

GS Film number: 42757

 

Name: Maria Christina Brodersen

Gender: Female

Christening Date: 17 May 1832

Christening Place: , ULLERUP, AABENRAA-SONDERBORG, DENMARK

Father's Name: Broder_Broder Brodersen

Mother's Name: Anna Maria

Indexing Project (Batch) Number: C22435-1 ,

System Origin: Denmark-ODM ,

GS Film number: 42856

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg vonar desse kjeldene kan gje oss positive opplysningar og takkar so mykje på førehand for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være ekspert for å finne de danske kirkebøkene :)

 

Arkivalieronline på http://www.sa.dk/content/dk/ao-forside er Statens arkiver i Danmark sitt Digitalarkiv. Velg kirkebøker fra lista.

 

Fra lista kan du velge, omtrent på samme system som hos oss, dog den gammeldagse inndelingen, amt, herred, sogn. Du vet jo allerede hvor du skal (Åbenrå i Åbenrå) så det er bare å velge fra de ulike listene. Straks du har valgt, finner du boka som passer med årsperiode du leter etter.

 

Ulikt fra hvordan det er her i Norge må du laste ned en liten programsnutt. Denne er liten og krever minimalt. Straks du har godtatt nedlasting, vil programmet starte og du kan bla i kirkeboka nesten på samme måte som du er vant med fra Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ein sein, men like hjarteleg, takk til Jørgen frå innlegget frå 2.1.

 

Eg har i dag freista komma inn på dei danske kyrkjebøkene, men har ikkje lukkast.  Eg freista opna filene i Adobe Reader, men fekk berre feilmeldingar.  So vart eg tipsa (av Mette) om at ho nytta JAVA, men Java får eg ikkje installert på min MAC.  Eg veit eg har prøvt utallige gonger tidlegare med hjelp både frå banken og frå skatteetaten, men det går berre ikkje!

 

So, eg er like langt...

 

No har eg lagt deler av dette spørsmålet ut på DIS-Danmark med bøn om hjelp derifrå...  Me får sjå kva som kjem attende...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.