Gå til innhold
Arkivverket

19 brukere: 5 medlemmer, 10 gjester, 4 anonyme brukere


Astrid Ryen
 Del

Recommended Posts

Dette står aller nederst på Brukerforumet nå kl 1:15. De fem medlemmene må være de fem hvis navn står nevnt, mitt navn står der.

 

Men hvem er gjestene - er det medlemmer eller andre som ikke er innloogget?

 

Og hvem er de 4 anonyme brukerne.

 

Jeg spør av ren nysgjerrighet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestane er nok folk som ikkje er logga inn. Når ein er logga inn har ein nok mogelegheit til å hindre at namnet vert vist på denne måten når ein er inne på forumet, og dei 4 anonyme brukarane er nok nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du logger deg inn kan du krysse av hvis du vil være "usynlig".

Du kan krysse av for "husk meg" (epostadresse og passord) og "skjul bruker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å hjelpe deg,Astrid!

Godt nytt år til deg og Torbjørn!

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto. :)  (Av og til står maskinen på hele døgnet, selv om jeg ikke bruker den og da blir det misvisende at navnet mitt står nederst.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det ,Anne-Lise!

 

 

Her står maskina på hele døgnet.

Jeg er nok på brukerforumet veldig mye i løpet av en dag,men syns det er greitt å være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være noen som leser her, og som enda ikke har registrert seg med brukernavn og passord. Det er fullt mulig å lese her inne uten å registrere seg, men en får ikke svart da. Jeg slet jo selv med å

få registrert meg her, og det gikk over 1 år før jeg kom meg igjennom med hjelp av deg Ann-Mary. En slik leser som jeg var i den perioden vil vel være registrert som anonym? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var anonym en tid fordi jeg hadde fiender på forumet, men etter at det ble slutt på det, så trenger jeg ikke det. Men bra at det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del gjester er Google, Bing og andre "roboter" som indekserer inneholdet i debattene og gjør det enkelt og søke og få svar som fra forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere år som bruker av forumet lærte jeg noe nytt i innlegg 5  :)

 

Jeg ser nå navnet mitt sjøl som pålogget, men ser dere andre det, bare sånn for ordens skyld og et

eksperiment?

 

mh Reidar

Endret av Reidar Oddløkken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnet til bygdebokforfattar L. E. Ø. står i kursiv. Er dette fordi han har over ei viss mengde med innlegg på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnet til bygdebokforfattar L. E. Ø. står i kursiv. Er dette fordi han har over ei viss mengde med innlegg på forumet?

 

Trur det er fordi han lager et innlegg i øyeblikket Torbjørn, men vet ikke sikkert?

 

Ellers la jeg merke til denne stjerna ja, og takk for tipset Ann Mary  :)

 

mh Reidar

Endret av Reidar Oddløkken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.