Gå til innhold
Arkivverket
Kristin Persson

Känner du till min farfar Egil Pedersen från Sarpsborg...??

Recommended Posts

Kristin Persson

hej!

söker information kring min farfar Egil Pdersen född 9 december 1920 och dog 6 Augusti 1977. Han var gift med Solveig Karin Pedersen född 1925. Jag tror dom bodde i Sarpsborg. Går det få tag på ett kort på hans gravsten? Han är begravd på Tune kyrkegård. Nån som kan hjäpa mig? tack.

Med vänliga hälsningar Kristin Persson, barnbarn.

post-6632-0-19376500-1420461039_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristin Persson

tack för hjälpen, nu har jag hittat :)

var kan jag se att han är min fars pappa?

tack för hjälpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Karin Moen  Oslo

Jeg vil anta at din far er født etter ca. 1930 som er grensen for hva man se her i Norge ang. fødsler , det er sperrefrist på disse kirkebøkene, noen har 60 år og noen har 80 år som sperrefrist, og fødsel/dåp kan du se i kirkebøkene til ca. 1930.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristin Persson

Ja min far är född 1944.ok är det därför det inte står....han blev inte ens kontaktad av Norge när pappan dog....det tycker jag var konstigt, Han gick omkring i Sverige och trodde pappan levde....som barn har man väl rätt till arv? Eller är det inte så i Norge, så är det i Sverige...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jolanta Akre

Du bør ta skriftlig kontakt med Statsarkivet i Oslo, hvis du trenger opplysninger som kan avklare slektskapsforhold eller en eventuell dokumentasjon på disse.

Vennlig hilsen

Jolanta Akre, Statsarkivet i Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.