Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Vigselsdato Oslo byfogd 1957 - Jørgensen-Walaker - er denne mogeleg å finna?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Egon Jørgensen, fødd i Ribe, Danmark 1932 og

Anna Walaker, fødd i Hafslo i Sogn 1928

 

skal ifølgje slekti vera vigde i Oslo rådhus (byfogden i Oslo) i året 1957.

 

Er det mogeleg å finna denne vigseldatoen - til dømes gjennom Aftenposten eller Norsk lysingsblad?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner i alle fall en frk. Anna Walaker bosatt i Hagegt. 54 i adresseboka for Oslo 1955. Ser ut som hun jobbet hos en N. Johansen. 

 

Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo, Adressebok , 1955-1955, oppb: Riksarkivet.

Merknader: 77. årgang. Demontert eksemplar, Riksarkivet

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:db_read/db/49288/1671/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-db10061211136524.jpg

 

??? - fra Gravminner: 

1943581 Egon  Jørgensen      1304  1932  1301  1977  2101  1977      09  10  012     Vestby Vestby

 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dødsannonsen til Egon står Anna oppført med "f. Valaker".

 

Hvis man søker på Nasjonalbiblioteket på - "Egon Jørgensen" "Anna valaker" -  får man to treff. 1 referanse til Friheten 23.05.1957 og 1 referanse til Arbeiderbladet 20.05.1957. Dette er ikke digitalt tilgjengelig, men man kan vel se det på bibliotek tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved søk i "alt" i aviser på Nasjonalbibliteket på "anna valaker" får jeg også treff på Norsk Lysningsblad 18.05.1957. Datoen er veldig nær de datoene som funnet i #4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Hanne og Grethe for fleire spennande innlegg!

 

Etter kva de har finne, er eg samd i at vigselsdatoen må liggja svært nær 20.5.1957.  Interessant er det òg å sjå at Anna tydeleg har skrive namnet sitt Valaker med V.  Det vert fortalt at heile søskenflokken på 8 på eitt eller anna tidspunkt fekk beskjed frå "høgste hald" om at namnet deira skulle endrast frå Walaker til Valaker, men ikkje alle søskeni følgde dette "påbodet"!

 

Kvar kan ein so finna den nøyaktige vigselsdatoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Hanne og Grethe for fleire spennande innlegg!

 

Etter kva de har finne, er eg samd i at vigselsdatoen må liggja svært nær 20.5.1957.  Interessant er det òg å sjå at Anna tydeleg har skrive namnet sitt Valaker med V.  Det vert fortalt at heile søskenflokken på 8 på eitt eller anna tidspunkt fekk beskjed frå "høgste hald" om at namnet deira skulle endrast frå Walaker til Valaker, men ikkje alle søskeni følgde dette "påbodet"!

 

Kvar kan ein so finna den nøyaktige vigselsdatoen?

 

Kanskje du skulle høre med Statsarkivet i Oslo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So har eg i dag fått eit kjapt svar frå Statsarkivet i Oslo som syner vigselsdato 22.5.1957.  Problemet er soleis løyst!

 

Takk igjen for hjelpi med å "sirkla inn" datoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.