Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

LØYST: August Hjalmer Petrain, fødd 1870 - svensk lækjar og hjernemassør i Brookline, Massachusetts - kvar vart det av han?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Dette emnet har nær samanhang med dette emnet frå 2011: http://forum.arkivverket.no/topic/172532-augustin-hjalmer-petrain-foedd-sverige-1869-eller-1871-til-amerika-kring-1889-opphavet-hans/?hl=%2Bpetrain#entry1475355

Men eg er no på jakt etter opplysningar om lagnaden hans!

August Hjalmar Petrain var fødd i Jönköping, Sverige 8.1.1870, menutvandra til Amerika i 1889.  Han var gift med Constance Charlotte Amalia Johnson av norsk opphav, fødd i Worth Co., IA 26.6.1874.  August var ei tid lækjar i Minneapolis, Hennepin Co., MN, men mellom 1910 og 1920 flytte dei til Brookline, Norfolk Co., MA der August dreiv hjernemassasjeinstitutt.  Constance døydde i Brookline, MA 22.11.1924, og Auigust levde framleis i 1930, men vert so borte!

Eg vil gissa på at August Petrain døydde ein gong på 1930-talet, mest truleg i Brookline, MA, men kan ikkje prova noko.

Er det nokon i Brukarforum som greier løysa dette problemet for meg?  Kvar vart han av?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

So har eg akkurat oppdaga at August Petrain skal vera avliden i Boston, MA i 1932!

Men er det mogeleg å finna ein dato?i

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nytt innlegg om denne huslyden!

Jau, det er "rett" mann du har finne i FT1905.  Han er "phrenologist-masseur", har kone Constance og ei dotter Marie!

Denne innførsli får meg til å lura på om August kan ha nytta Hjalmar som "kallenamn".  Elles står han konsekvent som August H. Petrain!

Eg har elles fått eit tips om at August og Constance KAN liggja på Evergreen cemetery i Brighton, MA og vil freista ein telefon dit, når klokka vert "mange nok"...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

So har eg endeleg fått tak i folk på Evergreen cemetery i Brighton, MA, og dei kunne fortelja meg at August Petrain døydde i Boston, MA 6.12.1932.

Soleis er dette problemet løyst!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.