Gå til innhold
Arkivverket
Inge Flatmoen

Oppslag i gamle utgaver av Gudbrandsdølen Dagningen!

Recommended Posts

Inge Flatmoen

Finnes det noen som har tilgang til gamle aviser fra Dagningen eller Gudbrandsdølen Lillehammer Tilskuer anno 1940- og 1950-tallet? Jeg skulle ha funnet en dødsannonse eller hatt bekrefta noe som en dødsannonse kan kaste lys over.

Inge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trond Mølmen Tollefsrud

Finnes det noen som har tilgang til gamle aviser fra Dagningen eller Gudbrandsdølen Lillehammer Tilskuer anno 1940- og 1950-tallet? Jeg skulle ha funnet en dødsannonse eller hatt bekrefta noe som en dødsannonse kan kaste lys over.

Inge

Be ditt bibliotek om å undersøke om det finnes mikrofilm(er) de kan bestille. Hvis de har mikrofilmleser på biblioteket ditt da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sigrun Knutrud

Spør avisen GD (Gudbrandsdølen/Dagningen). De hadde i hvert fall tidligere både mikrofilmene og leser, og det var bare å komme dit etter avtale og lese selv, om du har mulighet til det. Jeg vet ikke om de kan gjøre oppslag for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inge Flatmoen

Takker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.