Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Vanskar med å finna att gamle tema - er søkemotoren endra?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg har i dag, etter at ny programvare er lansert i Debattforum, hatt vanskar med å finna att gamle tema.  Eg pleide søkja på ord som førekjem i temai, men i dag fungerer dette ikkje i det heile!  Kva gjer eg feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Serveren var hacka for to dagar sidan, og etter det har det vore ein del tull. Eg pleier å bruke google og skrive site:forum.arkivverket.no etter søkjeuttrykket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Torbjørn for interessant innlegg.  Eg får freista dette ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne-Lise for nytt interessant innlegg!  Eg får freista denne løysingi òg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anette S. Clausen

Søket på forumet virker ikke som den skal. Jeg har meldt det videre og håper det er noe som lett lar seg løse. Torbjørn Igelkjøn sin metode virker veldig fint i påvente av at dette blir løst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anette for interessant kommentar!  Det var godt for meg å få vita at det ikkje var meg det var noko "gale" med....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svein O. Tislevoll

At serveren ble hacka for to dager siden, vil det si at det har vært kriminelle innpå for å ødelegge? Eksisterer det noe som kan beskytte helt mot slikt svineri, eller hjelper det kun å fange slike og sette disse på brød og vann i en mørk kjeller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Det står litt meir om saka i dette innlegget og tråden elles. Så spørst det kor mykje ein får gjort når det gjeld å straffe grupper når dei held til i utlandet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anette S. Clausen

Nå er søkemotoren fikset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk for dei siste innleggi!

Eg kan stadfesta at søkemotoren no fungerer som "normalt", gudskjelov...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.