Gå til innhold
Arkivverket

Kommunikantprotokoller for Eidsberg


Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Det er flott at Øivind Larsens kommunikantprotokoller for Eidsberg nå er på nett i Digitalpensjonatet! Dette er en fin kilde, ikke minst når man er interessert i husmannsfamilier som flytter mye på seg.

 

Jeg savner imidlertid valgene første/forrige/neste/siste øverst på søkesidebildet, slik at man kan bla i materialet når man vel har klikket seg inn på et treff, og så se hvem som kommer før og etter (slik man f.eks. kan gjør når man søker på emigranter). Er det mulig å få denne funksjonen på plass - eller er deg jeg som plutselig gjør noe helt galt her?!? :-)

 

Riktig god helg!

 

Hilsen fra Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virket alt plutselig glimrende! Tidligere fikk jeg ikke opp noen piler når jeg trykket på "kommuniantnummeret", men nå ble jeg prompte sendt videre til en side med valgene jeg savnet. Merkelig - men BRA!

 

MH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tror kanskje ikke problemet er helt ute av verden allikevel. Nå i kveld er det bare i den tredje (yngste) av de tre registrerte protokollene jeg får til å klikke meg inn på kommunikantnummeret, får tilgang til piltastene, og dermed kan bla fritt i materialet.

 

For de to eldstes del ledes jeg bare inn på en helt hvit side når jeg gjør det samme. Det virker ikke som om dette skyldes at maskinen står og tygger, men at dette rett og slett er hva som tilbys meg. Er dette noe "rusk" hos meg og med min nettleser, eller en feil som ligger hos dere tro?

 

Vennlig hilsen fra

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.