Gå til innhold
Arkivverket

Folketelling 1891 Skogn


Sølvi Lerfald
 Del

Recommended Posts

Har uten hell søkt i debattforumet/Digitalarkivet for å finne informasjon om når FT 1891 for Trøndelagsfylkene blir tilgjengelig. Er tidspunkt for dette avklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har uten hell søkt i debattforumet/Digitalarkivet for å finne informasjon om når FT 1891 for Trøndelagsfylkene blir tilgjengelig. Er tidspunkt for dette avklart?

 

Se informasjonssida om FT1891. Skanninga vil trolig starte opp igjen høsten 2015, men det forutsetter at skanningsoppgavene som i øyeblikket prioriteres, blir ferdigstilt som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se informasjonssida om FT1891. Skanninga vil trolig starte opp igjen høsten 2015, men det forutsetter at skanningsoppgavene som i øyeblikket prioriteres, blir ferdigstilt som planlagt.

 

Takk for raskt svar. Hvem bør jeg kontakte dersom jeg ønsker informasjon fra folketellingen før den blir lagt ut her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar. Hvem bør jeg kontakte dersom jeg ønsker informasjon fra folketellingen før den blir lagt ut her?

 

Tellinga oppbevares i Riksarkivet. Dersom du har en helt konkret forespørsel, som oppslag etter personer bosatt på en bestemt eiendom (angitt med gårdsnummer og bruksnummer, eventuelt gårdsnavn), kan det tenkes at Riksarkivet har mulighet til å slå opp for deg. Saksbehandlingstida er uansett nokså lang for tida, pga. stor pågang i forbindelse med åpninga av landssvikarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.