Gå til innhold
Arkivverket

emigrasjon Jakob Jonson Kuventræ født 29 5 1875 Busted Kuventræ på Os ved Bergen


John Fagerthun
 Del

Recommended Posts

Hei

Er det noen som kan hjelpe meg med denne person som Imigrerte til Durban eller Johannesburg ca 1893

(kansje via USA)

Emigrasjon av Jakob Jonson Kuventræ født 29 5 1875 Busted Kuventræ på Os ved Bergen

 

https://mail.google.com/mail/u/0/?shva=1#search/jakob+olai/13a8f78095214c1d?projector=1

 

Geni Slektstre :Jacob Jonson Kuventre  Fødsel:  29. mai 1875 - Kuventræ 10 5200 Os Død:  1920 - Johannesburg, City of Johannesburg Metropolitan Municipality, Gauteng, South Africa

 

Link til min slektside :http://www.myheritage.no/person-1000052_172548992_172548992/jacob-jonson-kuventre

 

Eg var også en tur på arkivverket i bergen uten at dei klarte og finne noen opplysninger

 

Mvh John Fagerthun 

telefon 90080276

E mail john@fagerthun.no

Endret av John Fagerthun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, John.

Eg veit ikkje kor nøye du er på det, om du vil ha eksakt dato for utvandringa til Jacob Jonson Kuventræ (1875 - 1920) òg? Men i følgje han som skreiv bygdesoga for Os, rosemalaren og ordføraren Nils Tveit (1876 - 1949) so gjekk Jacob i land "i Sud-Afrika" (som Tveit skriv) i året 1895. Altså ein eller annan gong i 1895 -. Jacob har mest truleg mønstra på ein eller annan båt som har vore innom ei av havnene i Sør-Afrika og so har han mønstra av der.

 

Dette fann eg nemnd i ein bisetning i band II av Os-soga. - Og kor har no Tveit dette i frå?

Vel, Osbygdo var ikkje større på den tida enn at dei fleste osingane kjende kvarandre, og dessutan var Nils Tveit og Jacob J. Kuventræ omtrent jamngamle. Eller Tveit kan ha fått gode, munnlege opplysningar frå farfaren din, båtbyggar og gardbrukar Ole J. Fagerthun (1885 - 1937), eller frå ein av brørne hans: smed, mekanikar og gardbrukar Johannes J. Kuventræ (1877 - 1934) eller båtbyggaren Henrik J. Askvik (1879 - 1937). Kanskje dei fekk brev frå Jacob i Johannesburg nede i Sør-Afrika inn i mellom, brev som ikkje finnest lenger no i dag??

Endret av Terje Hatvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange Takk Terje

Tordis Viken (søster til far Bjarne) Hadde kontakt og besøk av  ein person med navn Allan (som hadde en tilknytning til Jakob, men vi har ikkje klart å finne noen av dei breva som dei hadde seg imellom

Så vidt eg kan huska fortalte Onkel Gunvard Fagerthun at Jacob hadde slekt i Sør Afrika ( Ein son eller  person i slekta var Borgarmester i Johannesburg eller Durban i en periode

Mvh John

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange Takk Terje

Tordis Viken (søster til far Bjarne) Hadde kontakt og besøk av  ein person med navn Allan (som hadde en tilknytning til Jakob, men vi har ikkje klart å finne noen av dei breva som dei hadde seg imellom

Så vidt eg kan huska fortalte Onkel Gunvard Fagerthun at Jacob hadde slekt i Sør Afrika ( Ein son eller  person i slekta var Borgarmester i Johannesburg eller Durban i en periode

Mvh John

 

Eg har ikkje so mykje meir å leggja til anna enn at Jacob J. Kuventræ var heimeværande i Os i FT for 1891. Og dén folketeljinga for 1891 vart gjort den 3. desember. Den syner at det var følgjande medlemer i huslyden på Kuventræ i Os:

 

John Jakobsen, baadebygger, f.1849,

Gundvor Johannesdatter, hustru, f.1848.

 

og ungane deira:

Jakob Olai, f.1875

Johannes, f.1877

Henrik, f.1879

Torstein Bertin, f.1881

Ole Johan, f.1885

Ingeborg Gurine, f.1889

 

i tillegg kjem då naturlegvis "gamlingane på Kuventræ" som hadde teke kår, Johannes Henriksen, f.1820, og kona Ingeborg Olsdtr., f.1823. Dette fortél oss då at Jakob J. var heimeværande i Os pr desember 1891, men at han altså gjekk i land i Sør-Afrika ein gong i året 1895.

 

Her er samme huslyden i FT 1900 for Os, då sjølvsagt minus den utvandra Jakob Jonson:

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01037319000330

 

Endret av Terje Hatvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje so mykje meir å leggja til anna enn at Jacob J. Kuventræ var heimeværande i Os i FT for 1891. Og dén folketeljinga for 1891 vart gjort den 3. desember dét året. Den syner at følgjande medlemer i huslyden på Kuventræ i Os:

 

John Jakobsen, baadebygger, f.1849,

Gundvor Johannesdatter, hustru, f.1848.

 

og ungane deira:

Jakob Olai, f.1875

Johannes, f.1877

Henrik, f.1879

Torstein Bertin, f.1881

Ole Johan, f.1885

Ingeborg Gurine, f.1889

 

i tillegg kjem då  "gamlingane på Kuventræ" som då hadde teke kår, Johannes Henriksen, f.1820, og kona Ingeborg Olsdtr., f.1823. Dette fortél oss då at Jakob J. var heimeværande pr desember 1891, men at han altså gjekk i land i Sør-Afrika ein gong i året 1895.

 

Her er samme huslyden i FT 1900 for Os, då sjølvsagt minus den utvandra Jakob Jonson:

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01037319000330

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen Terje

Mange takk for informasjon

I helga snakket eg med min kusine Marit Fagerthun og ho forteller at det hadde vært en person på besøk i tøsdalsveien og etterlyst min tante Tordis viken via familien Døsen i Tøsdalsveien .

Så no ser det ut for at eg nærmer meg en kontakt med slekta fra sør afrika .

Gir deg info så snart eg har fått kontakt

Beste Hilsen John Fagerthun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.