Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmelding og skifte (skiftedokument?) Florø 1893/1894 - Ole Sjurson?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ole Sjurson Solvorn, i mange år husmann i Solvornstrondi under Solvorn i Hafslo, flytte visstnok i 1892 til Florø der han døydde 2.8.1893.  Han let etter seg borni:

 

* Sjur Olson Tune (1860-1929), bakar i Solvorn

 

* Ole Olson (Solvorn), fødd 16.4.1865, utvandra i 1885 til Amerika

 

* Maria Olsdotter (1869-1947), gift 1893 med Gunder Elias Gundersen, skomakar i Florø

 

Eg har eit gamalt notat som seier at det vart halde skifte etter Ole Sjurson, og at dette vart slutta i 1894.  I samband med dette skiftet skal sonen Ole vera nemnd som "tilstadeverande", men han er ikkje å sjå i nokon andre norske kjelder, so eg TRUR denne utsegni er uriktig!

 

* Går det fram av dødsmeldingi eller skiftet, eventuelt skiftedokumenti, kvar sonen Ole Olson oppheldt seg på den tidi og kva namn han nytta?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boet ble registrert 9. august 1893, men konklusjonen var at han var hjemmehørende i Hafslo, og at det var begrensede midler i Florø. Boet i Sunnfjord ble sluttet 21. august 1893 med kr. 9,51 i kostnad til skifteretten for registreringen. Ingen av barna omtales i skifteslutningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for overraskande svar!  Eg veit diverre ikkje KVAR notatet mitt kjem ifrå, men dersom det ikkje finst dokumentasjon på dette i Sunnfjord (heller ikkje ein pakke med skiftedokument), må vel saki ha vore oppe i skifteretten i indre Sogn!?  Er det mogeleg å få sjekka dette?  Dokumentpakken vil i alle fall, trur eg, vera den beste kjelda til oppklaring av problemet...

 

Eg takkar so mykje for vidare oppfølgjing av denne saki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.