Gå til innhold
Arkivverket

1701-manntalet


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Eg prøver så godt eg kan å greie meg med det nye søkesystemet og ikkje ty til Gamle Digitalarkivet, men når eg rett som det er skal inn i 1701-manntalet for Nordre Bergenhus hjelper ikkje det - det er nemleg ikkje kobla til den søkbare databasen, ser det ut til; eg får i alle fall berre opp alternativet Bla. Når vil dette kome på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muleg eg misforsto; eg trudde det skulle bli ordna av "nattens oppdatering" - men eg får framleis berre alternativet Bla.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muleg eg misforsto; eg trudde det skulle bli ordna av "nattens oppdatering" - men eg får framleis berre alternativet Bla.

 

Ser vi på samme sted? 

 

Nordre Bergenhus er på plass med søk-lenke. Se skjermdump.

post-4-0-15380000-1424246993_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då ser eg problemet: Det er gjort ei kunstig oppdeling av Nordre Bergenhus - dersom du, som eg, skal leite i Nordfjord og Sunnfjord, vil det ikkje slå meg at eg skal søkje under Ytre og Indre Sogn. På linja nedanfor, som gjeld Nordfjord, står det ingen ting om søk. Kjelde-informasjonen som kjem opp til venstre når ein søkjer i basen, røpar heller ikkje det.

 

Dersom eg er endå grundigare, og kryssar av for td berre Gloppen kommune i Nordfjord når eg skal velje område, får eg ikkje fram anna enn Bla.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det råd å få retta dette? Eg finn fram til den søkbare versjonen når eg veit kvar eg skal leite, men for dei som ikkje veit det, er det ikkje så lett.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det råd å få retta dette? Eg finn fram til den søkbare versjonen når eg veit kvar eg skal leite, men for dei som ikkje veit det, er det ikkje så lett.

 

Beklager at jeg ble så stille, det har vært vinterferie.

 

Det er litt tilfeldig at det er blitt som det er blitt. Dataene ble i sin tid registrert samlet for hele Nordre Bergenhus. Det skannede materialet er mer oppstykket. Det vi i såfall må gjøre er å splitte filen slik at den samsvarer med det skannede materialet.

 

Vi skal se på dette og se om det lar seg enkelt løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller enklaste ville vel vere å endre teksten som kjem opp når ein søkjer gjennom Finn kilde -

 

Manntall 1701 for Ytre Sogn fogderi og Indre Sogn fogderi

 

Manntall 1701 for Nordre Bergenhus amt 1701-1701

 

Manntall 1701 for Sunnfjord fogderi, Nordfjord fogderi og Svanø birk

 

 

Altså ta vekk den fyrste og den tredje linja, og la det stå berre den midterste?

 

 

 

 

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver av disse kildene har pekere til skannet utgave av 1701-lenken (Bla-lenken), så vi kan ikke fjerne disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok langt utanfor mi forstand, men er det då ikkje muleg å lenke til Søk-funksjonen under Nordfjord/Sunnfjord og? Basen er den same, sunnfjordingane og nordfjordingane kjem opp om ein søkjer under Sogn, berre ein veit at ein skal søkje der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette har å gjøre med at datasettet/filen blir knyttet til en kilde. Hvis jeg skal knytte den til flere kilder, må jeg laste opp flere identiske filer. Det ryddigste blir nok å splitte den opprinnelige filen slik at innholdet i filene samsvarer med hver av de skannede kildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.