Gå til innhold
Arkivverket

Sjømannsruller eller rekruttlister Bergen - Andreas Sjøstrøm


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter opplysningar om lagnaden til denne karen:

 

Andreas Johan (Johanson) Sjøstrøm,

fødd i Hafslo 28.7.1834

vart konfiormert i Nykyrkja i Bergen i 1850 (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8359&idx_id=8359&idx_listetype=kf&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-50)

 

Han er ikkje nemnd som etterlevande etter faren som døydde i Bergen i 1866.

 

* Er Andreas Johan Sjøstrøm kan henda reiste ut som sjømann og vorten borte på havet?

 

* Finst det elles rekruttprotokollar frå den tidi som kan gje opplysningar?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I registrene til rullene for Bergen omtales flere ganger Fredrik O. Johannessen Sjøstrøm, født i Sogndal 13. juli 1838, men ingen annen Sjøstrøm.  Det er da tvilsomt om noen annen Sjøstrøm har vært konfirmert i Bergen i aktuell periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for utfordrande svar!

 

Eg må tilstå eg ikkje heilt forstår svaret; Andreas Sjøstrøm vart jo konfirmert i Bergen i 1850!

 

Kan han vera avliden kort tid etter?

 

Dødsfallet har eg ikkje finne i kyrkjebøkene for Bergen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt konfirmasjonslistene som legges til grunn for innkalling til sesjon. Dersom Andreas Sjøstrøm ble konfirmert i Bergen, skulle han være innkalt til sesjon og registrert i rullene i Bergen. Det synes han ikke være. Og da må forklaringen være at han er registrert som død før innkalling til sesjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nytt innlegg!

 

Då lyt me med andre ord leita etter dødsfallet til Andreas Johan Sjøstrøm mellom 1850 og kring 1855?

 

Kvar i all verdi kan ha ha vorte av når han ikkje er innført mellom dei gravlagde i kyrkjebøkene...?

 

Men dette får me kanskje aldri svar på...  Eller kansje bør ein "pløya" seg igjennom dødsmeldingane for Bergen for denne perioden?

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.