Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Anna Marie Johnsen - fødd 1893 - Bergen folkeregister?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg er på leiting etter opplysningar om Anna Marie Johnsen, fødd på Laksevåg 2.9.1893 som dotter av Ingebrigt Johnsen Sjøthun frå Hafslo.

Ho vart gift før 1923 med Frithjof Olsen, fødd i Christiania 7.10.1876 og budde i 1923 i Christiania!  Vigsli deira er ikkje finni i Christiania!

Anna var i 1910 busett som tenestejente i Øvregaten 49 i Bergen med rett fødselsdato, men med fødeåret 1890: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036708073364

Eg finn ho ikkje i Bergen i 1912.

* Finst det spor etter Anna Marie Johnsen i Bergen folkeregister, anten som utflytt eller gift?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Jeg finner ikke navneregisterkort for henne i Bergen folkeregister, og heller ikke kort blant vigde kvinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for nyttig og avklarande svar!  Då må me tru at Anna Marie flytte til Christiania kort etter 1910, og at det var der ho gifte seg!  Det er berre so synd at ikkje Folkeregistermaterialet hjå Statsarkivet i Oslo har tilsvarande register og søkeopsjonar som Bergen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.