Gå til innhold
Arkivverket

Jans Knutson - fødd i Noreg 1817 - til LaSalle Co., IL før 1844 - gift med Margrethe Johnson - kvar i Noreg kom dei ifrå? - Rogaland eller Hordaland?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har store vanskar med å finna det norske opphavet til dette parfolket som eg finn i LaSalle Co., IL og vonar på hjelp:

 

Frå FT1850 i Mission township, LaSalle Co., IL:

 

CANUTESON, Yanci  34  Nor  farmer
CANUTESON, Margaret  28  Nor  wife
CANUTESON, Julia  6  IL  daughter
CANUTESON, Ole  4  IL  son
CANUTESON, Margaret  0  IL  daughter
CANUTESON, Ann  0  IL  daughter
CHRISTOPHER, Sophia  19  Nor  servant

Frå FT1860, ogso då i Mission township, LaSalle Co., IL:

KANNTESON, Jans  43  Nor  farmer
KANNTESON, Margaret  38  Nor  wife
KANNTESON, Julia  16  IL  daughter
KANNTESON, Oles  13  IL  son
KANNTESON, Margaret  10  IL  daughter
KANNTESON, Kannte  7  IL  son
KANNTESON, Ann  4  IL  daughter

Frå FT1870, men då flytt til ein farm i Rutland township, LaSalle Co., IL.  Den næraste naboen heitte CLENG PEARSON!

KNUTSON, Zans  53  Nor  farmer
KNUTSON, Ole  24  IL  farm worker
KNUTSON, Knut  18  IL  farm worker
ERICKSON, Christine  33  Nor  house keeper
KNUTSON, Ann  14  IL  at home

 

Eg reknar med at mannen heitte JENS KNUTSON, og mest truleg kom han frå Rogaland (Tysvær, Rennesøy eller Hjelmeland?) eller frå Hordaland (Voss eller Os?), men eg veit ikkje sikkert!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner denne karen, født 1817 i Hjelmeland:

 

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:NWWZ-73P

 

Rogaland fylke, Hjelmeland i Hjelmeland, Ministerialbok nr. A 3 (1816-1834), Fødte og døpte 1816-1817, side 2. 
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15782&idx_id=15782&uid=ny&idx_side=-3
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070619620513.jpg

 

Finner også en Jens Knudsen i passprotokollen for Ryfylke, pass i 1840, reisemål: Nord-Amerika. Bosted: Nord Stokke.

http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/22/pe00000000236499

 

Men jeg har ingen garanti for at dette er én og samme mann. Nordstokke har jeg funnet som gårdsnavn i Karmøy. 

 

Men så finner jeg også denne karen, men han er født i 1818 og det er vel neppe ham:

http://www.norwayheritage.com/udvandret.asp?type=passengerlist&ps=32314&jo=9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, der var det mye spennende stoff Ann-Mary !

 

Her er hva jeg fant i Bygdeboka for gården Nord-Stokke på Karmøy (Systemet her lager et maskefjes hver gang det oppdager bokstaven 'b')

 

Bygdebok for Stangeland og Kopervik side 163.

Ao-56 Knut Halvorsen født ca. 1758, døde i 1845 * foreldre ukjent (fra Tinn i Telemark)

Gift med Kari Knutsdatter født ca. 1769, døde i 1826 Foreldre ukjent

 

Barn:

a) Anna født: ca. 1794 Døde i 1831

B) Halvor født: ca. 1799 " Amerika

c) Knut født: ca. 1801 Gift med Anna Karine Olsdatter " Nordstokke-Ao 57

d) Gunnhild født: ca. 1805 Gift med Jon Osmundsen " Nordstokke-Ao 69

e) Ola født: ca. 1809 Gift med Magla Olsdatter

f) Jens født: 1812 Døde i 1812

g) Jens født: 1815 Gift med Eli Serine Sørensdatter " Amerika

 

Knut og Guri kom hit til Rindå og slo seg til som husmannsfolk, visstnok mellom 1809 og 1812. De eide husene på plassen

selv. Eldste sønnen overtok etter dem.

 

 

Bygdebok for Stangeland og Kopervik side 164.

Ao-57 Knut Knutsen født ca. 1801, døde i 1886 i Texas Sønn av Knut Halvorsen og Kari Knutsdatter " Nordstokke-Ao 56

Gift i 1831 med Anna Karine Olsdatter født ca. 1809, døde i 1850 Datter av husmann Ola Omundsen og Anna Karine Olsdatter " Stangeland-bnr. 11

 

Barn:

a) Ola født: 1832 " Amerika

B) Knut Andreas født: 1845 Døde i 1845

c) Knut Andreas født: 1847 Døde I 1900 i Waco, Texas " Amerika

Familien til Amerika i 1850. Anne Karine døde av kolera på overfarten til USA

 

Her er lenke til bygdeboka:

http://www.slektsforumkarmoy.no/

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe, Ann-Mary og Kurt for spennande og interessante innlegg!

 

Eg har no sete og lese debattemnet som Ann-Mary har lagt ut lenke til, og der var det, som Kurt seier, mykje spennande!

 

Eg er overtydd om at Jens Knutson er han som kom frå Rindå under Nord-Stokke i Avaldsnes og var fødd der 26.12.1815 som son av Knut Halvorson og Guri Knutsdotter.  So fann du Grethe at han fekk utvandringspass i 1840.

 

Bygdeboki seier han var gift med ei Eli Serine Sørensdotter, fødd i Avaldsnes 23.6.1820, men det kan jo ikkje vera rett, for denne Eli Serine gifte seg i Avaldsnes 10.4.1849 med enkjemannen Ole Knutson Stangeland, bror til Jens!

 

So er det nemnt at gravstøtta til Margaret, kona hans Jens, seier ho døydde 5.4.1869, 47 år, 1 månad og 24 dagar gamal, d.v.s. fødd 11.2.1822!

 

Ein stad finn eg òg at Julia, eldste dotteri til Jens, vart gift med ein Ole C. Baker (1846-1924).  I 1880 budde dei i DeKalb Co., IL, men i 1900 var dei attende i LaSalle Co., IL.  Ifølgje eit family tree på ancestry.com var ho fødd 9.4.1844, og ho døydde 28.9.1915.  Truleg ligg ho gravlagd i lag med mann sin i Leland, LaSalle Co., IL.  Det er elles ganske so mange family trees som gjeld denne huslyden, men ingen av dei nemner korkje foreldri eller søsken av Julia, som forresten konsekvent vert omskrivi som Julia Knutson eller Knudson!

 

Derimot fann eg ein "draft record" til borgarkrigen frå 1863 LaSalle Co., IL der Oley Canuteson melde seg som soldat med fødselsdato 4.1.1847.  Det må vera son til Jens og Margrethe!

 

Debattemnet reiser fleire gonger spørsmålet om opphavet til Margrethe Johnson, men eg finn ikkje nokon konklusjon på det spørsmålet!  Men med utgangspunkt i gravstøtta hennar frå LaSalle Co., IL, som gjev som fødselsdato 11.2.1822, TRUR eg ho kan vera identisk med Margretha Jonasdotter Halsnøy, døypt i Fister, Hjelmeland 11.2.1821 og fødd der 30.1.1821.  Foreldri hennar var Jonas Erikson og Martha Bjørnsdotter, men eg kan ikkje prova dette!  Eg finn ikkje noki utvandring for Margretha!

 

Eg har nettopp lagt inn eit spørsmål kring denne huslyden i nemnde debattemne der eg òg ber om hjelp til å finna lagnaden til sonen Ole Canuteson/Knutson.  So får me sjå kva svar eg får.  Elles tek eg gjerne imot fleire kommentarar til det eg har skrive!

 

Her er innlegget mitt på NORWAY-HERITAGE:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

I have studied this topic today, since I am searching the same family!

If I understand correctly, Jens Canuteson aka Jens Knutson, born Dec. 28, 1815 in Avaldsnes Co., Norway, emigrated in 1840 and was married about 1843 to one Margretha Johnson, who, according to her tombstone in the Norway cemetery in LaSalle Co., IL, was born in Norway Feb.11, 1822 and whom I suspect be identical to Margretha Jonasdotter, born in Fister, Hjelmeland Co., Norway Jan. 30, 1821 and christened Feb. 11, 1821. Her parents were Jonas Erikson Halsnoy and Martha Bjornsdotter, but this has to be verified! I can find no emigration record for her!

I notice that Jens and Margretha's two oldest children were:

* Guro "Julia" Canuteson, born in LaSalle Co., IL Apr. 9, 1844

* Ole Canuteson, born in La Salle Co., IL Jan. 4, 1847

While you apparently follow Julia, Mrs. Ole Baker, I am interested in Ole. He was married in LaSalle Co., IL July 18, 1878 to the widow Anna Brewick Irgens, born in LaSalle Co., IL 1851 or 1852. They farmed in Rutland township, LaSalle Co., IL where Anna died Dec. 28, 1883. Then my problem is:

* What happened to Ole Canuteson (or Knutson?) AFTER 1883?

Anyone knows?

Thanks a million in advance!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.